Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 09 apr 2025 23:57

Antwoord op onderwerp  [ 109 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Geen P maar zoekende/!!UPDATE!!Boxster staat voor de deur!!! 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
964 C2 Cabrio 1991
Heetveld
Bericht 
arenarood schreef:
Ik zou best een keer in een Boxster willen rijden,om eerlijk te zijn 8) Heb alleen daar nog nooit in gereden,de andere modellen wel :lol:

Ik heb het genoegen gehad om in een Boxster te rijden. Inderdaad heel wat moderner dan mijn eigen 911 maar ik vind hem te klein van binnen. Ook vond ik het vermogen niet echt indrukwekkend maar het rijdt erg goed.

Dames auto? Hmm....dat beeld wordt alleen maar versterkt door de media; maar dat is mijn VW Eos cabrio ook en daar rij ik lekker met veel plezier in: kan mij het schelen wat een ander er van denkt..!! (Eos 2.0 TDI 2008) Ik rijd lekker open....

** Als achter vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen achterna.**

03 feb 2009 9:33
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Omg. Amsterdam
Bericht 
Als het mee zit ga ik zaterdag een stukje toeren in een Boxster... fotos van de auto heb ik maar even in mijn album gezet. Weet ni hoe je die hier kunt plaatsen :oops:
Na de eventuele rit daarop volgend in de loop van volgende week een AKK uitvoeren. (als ik ook de prijs onder voorbehoud van AKK overeen kan komen)

En ik trek me nix van opmerkingen aan... ik doe lekker wat ik zelf wil en als ik maar plezier heb :twisted: :twisted:

03 feb 2009 12:37
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C2 Cabrio 1991
Heetveld
Bericht 
Dimitri-Turbo schreef:
En ik trek me nix van opmerkingen aan... ik doe lekker wat ik zelf wil en als ik maar plezier heb :twisted: :twisted:

Precies: mijn broertje heeft een P 911 GT3. Nou das toch een echte maar hij rijdt ook nog in een (ik dacht een 77`er) 924, gewoon een standaard ding maar in die P heeft ie eigenlijk nét zo veel plezier als in de GT3....

** Als achter vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen achterna.**

03 feb 2009 12:48
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Porsche 996 TURBO '03 + Maserati 4porte sport gt ex 996C4, 993, boxster, 964
Meerssen (L)
Bericht 
Mijn Ex-boxster staat ook weer te koop bij autosportbrouns.nl waar tevens mijn Ex-996c4 te koop staat :D kan je de boxster echt aanraden volledige schadevrij (eerste lak) nieuwe motor gekregen bij 65dkm, volle uitvoering climate control etc.. en door mij altijd top onderhouden..

03 feb 2009 13:40
Profiel Facebook 
Bericht 
Dimitri-Turbo schreef:
... fotos van de auto heb ik maar even in mijn album gezet. Weet ni hoe je die hier kunt plaatsen :oops:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

:salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut:

03 feb 2009 13:52
Profiel
Omg. Amsterdam
Bericht 
Bedankt Patrick! :cheers:

03 feb 2009 15:50
Profiel
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Deze is t vlgs mij.
http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//auto.marktplaats.nl/porsche/225029658-boxster-2-5-1999-zilver-zwart-leer-s-uitgev-uniek.html%3Fxref%3D1

Amerikaanse import, informeer zaterdag vooral naar de historie van de auto. :idea:

03 feb 2009 16:12
Profiel WWW
Omg. Amsterdam
Bericht 
mod by horn - als je wilt reageren op de bovenstaande post hoef je hem NIET volledig te quoten. Dat leest makkelijker... :salut:

Klopt dat is die auto, historie zit erbij volgens de beste man! Ik zal het zaterdag wel zien... als ik twijfel dan haak ik gelijk af :o

03 feb 2009 16:56
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Dimitri-Turbo schreef:
(als ik ook de prijs onder voorbehoud van AKK overeen kan komen)

Zou je dat doen? Je weet de vraagprijs, je laat een AKK doen, vraagt de keurmeneer wat het kost om alle gevonden punten te herstellen en biedt op basis daarvan een bedrag... :idea:

03 feb 2009 21:11
Profiel
Omg. Amsterdam
Bericht 
horn schreef:
Dimitri-Turbo schreef:

Zou je dat doen? Je weet de vraagprijs, je laat een AKK doen, vraagt de keurmeneer wat het kost om alle gevonden punten te herstellen en biedt op basis daarvan een bedrag... :idea:

Ook een idee.... nooit aangedacht :oops: Maar met de prijs is nog te onderhandelen zegt de verkoper! Auto heeft 2 kleine dingetjes op de lak en volgens de offerte die hij heeft (spotrepair) kost dit 250 euro om te herstellen. Uiteraard neem ik dit bedrag mee in de onderhandeling. Ik wil zelf eerlijk gezegd rond de 17500 uitkomen :twisted: :twisted:

04 feb 2009 18:08
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
zijn de klokken al omgebouwd naar km?

Wat mij opval is dat de het een klokkeninstrument van een 996 inzit . (accu en oliedruk meter zitten ernaast). Volgens mij is dat niet origineel boxster?

Ben wel erg benieuwd of het echt werkt want ik heb er nagevraagd en ze hebben het mij afgeraden ivm vele werk dat erin zou zitten en dat de boxster vanaf fabriek geen oliedruk sensor/gever heeft.

04 feb 2009 21:38
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTS
West Maas en Waal
Bericht 
horn schreef:
Dimitri-Turbo schreef:

Als verkoper zeg ik altijd eerst koopovereenkomst daarna keuring geen probleem (eventueel met een herstel-drempelbedrag erin als ontbinding) maar ja het schijnt nu een kopersmarkt te zijn... :? Je moet toch tijd en moeite investeren om een keuring te laten plaatsvinden en ik zou dat niet vrijblijvend doen.

04 feb 2009 21:50
Profiel WWW
Bericht 
dan zal ik nooit bij jou iets kopen. :roll:

04 feb 2009 21:55
Profiel
997 S
Loosdrecht
Bericht 
Sander993 schreef:
Je moet toch tijd en moeite investeren om een keuring te laten plaatsvinden en ik zou dat niet vrijblijvend doen.

Hoort dat niet bij de tak van sport?
Ik heb gemerkt dat veel garagisten daar geen probleem mee hebben. Die gaan er van uit dat dat part of the deal is...

04 feb 2009 21:56
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Rad911 schreef:
Die gaan er van uit dat dat part of the deal is...

... zolang de kosten voor de keuring door de "koper" betaald worden :idea: :wink:

04 feb 2009 21:59
Profiel WWW Facebook 
997 S
Loosdrecht
Bericht 
Klopt...

04 feb 2009 22:04
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster Dodge ram 1500 4x4 Buick Riviera boattail mercedes 280 se w126
Bericht 
ziet er top uit, als alle papieren kloppen en de akk oke is heb je voor weinig een hele mooie.
succes

05 feb 2009 13:31
Profiel WWW
3.2S
010
Bericht 
Ziet er goed uit en ik ben ook benieuwd of alle meters van het 996 dashboard het doen.

Hier nog een draadje wat er kan gebeuren als je geen goede en duidelike afspraken maakt.
http://www.porscheforum.nl/viewtopic.ph ... highlight=

05 feb 2009 14:15
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTS
West Maas en Waal
Bericht 
Rad911 schreef:
Sander993 schreef:
Je moet toch tijd en moeite investeren om een keuring te laten plaatsvinden en ik zou dat niet vrijblijvend doen.

Hoort dat niet bij de tak van sport?
Ik heb gemerkt dat veel garagisten daar geen probleem mee hebben. Die gaan er van uit dat dat part of the deal is...

Zonder eerst een koopprijs vastgesteld te hebben??!

In ieder geval: Alle suc6 :P

05 feb 2009 18:05
Profiel WWW
Omg. Amsterdam
Bericht 
Maakt niet uit... ik bepaal eerst voor de AKK wat ik voor de auto wil geven als deze 'goed is'..... zo niet dan zal de prijs van mijn kant worden bijgesteld. De verkoper heeft geen enkel probleem met een AKK, laatste beurt is in November geweest bij Erpa.
De auto staat altijd garage gestald... ik ga eerst lekker rijden, bevalt ie, dan een AKK en maak gewoon goede afspraken.

Het is een jongesdroom maar dat mag niet te koste van alles gaan.... en zeker niet aagezien ik dit jaar ga trouwen, is prijzig genoeg (en het is wel de bedoeling dan in deze auto te gaan trouwen :P )

Vrienden en familie vragen al "waar ga je in trouwen?" ik zeg dan "in een Porsche" Zij weer "ga je die huren" en ik :twisted: "Huren? veelste duur, nee die koop ik wel hoef ik na afloop van de dag niet weg te brengen"

:mrgreen:

05 feb 2009 18:28
Profiel
Omg. Amsterdam
Bericht 
Nog ff douchen en dan hup de auto in opweg naar de Boxster, om een stukje te gaan rijden. Ik heb er nu al zin in 8) alleen jammer van het slechte weer op dit moment :evil:

07 feb 2009 9:34
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
succes man!!! en beslis met je hoofd, niet met je hart. Dat heb je al een keer gedaan (dit jaar trouwen :cheesy: ) en daar moet je vooral geen gewoonte van maken :twisted:

07 feb 2009 9:40
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
succes ! !

07 feb 2009 12:46
Profiel
Bericht 
succes en veel plezier :D

07 feb 2009 12:55
Profiel
PorscheForum Junkie
3.2 cabrio 1987 marineblauw
Nijmegen
Bericht 
en... is de AKK al achter de rug???

07 feb 2009 13:24
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 109 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende