Auteur |
Bericht |
A-Line
LEEUWARDEN
|
Re: 996 c2 AANSCHAF HULP A.U.B.
Tja dat snap ik!
|
21 jan 2016 21:39 |
|
|
frank911
|
Heb ik het over budget gehad:-)? Maar Mick, nu benieuwd, heb je linkje naar jouw advertentie?
|
21 jan 2016 21:41 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Ik ken je budget niet, maar in je openingspost staat er een van 20k. Ik lees ook vaak dat dat zo'n beetje het budget is waar men een 996 voor zoekt. Dus zeker niet persoonlijk bedoeld! Sorry, mijne is weg. klikkerdeklikWeet je Frank, het is heel simpel: koop een nette voor rond de 20 mille en hou een 'plofpot' achter de hand. Met een beetje geluk blijft ie gewoon heel en heb je een erg fijne sportauto. OF... Leg iets van 5 mille meer neer voor een waar alles aan gedaan is door Resto. Ben je nu meer kwijt, maar loop je niet het risico dat je de volle mep moet betalen.
_________________________________________ rouge et noir
|
21 jan 2016 21:45 |
|
|
frank911
|
Hi Mick, Zo was mijn reactie niet bedoeld hoor . Wat mijn manco is, is dat ik 0 verstand heb van de 911 en zie hele mooie auto's te koop voor 20k. Ook kennelijk dezelfde voor 27k. Ik zie/zag niet wat het verschil is. Vanavond mail van Michel van Resto gekregen over de mods. Prijs komt beetje overeen. Stel ik koop een 911 waarvan ik niet weet of deze de mods gehad heeft zou ik deze sowieso preventief laten doen. En dan kom je op hetzelfde bedrag uit. Wat ik niet wil is een zogenaamde goeie kopen waarmee ik later alsnog problemen krijg. Dus ik blijf lekker op het forum kijken want hier is de kans het grootst denk ik om een goeie te kopen waarbij ik een oprecht goed gevoel heb. Extern kopen zou ik nu nog alleen doen als de prijs inderdaad laag is en ik de mods preventief zelf laat uitvoeren. Zoiets dus. Het zijn niet de laatste centen maar het zijn serieus veel centen. Naast de (toekomstige) 911 hobby heb ik er meer die ik ook graag wil blijven doen . Ik begreep van A-line al dat jouw 996 weg is....maar is er nog een linkje van. Ik ben lerend hè? Altijd fijn te zien waar ik naar op zoek moet/ben. Fijne avond!
|
21 jan 2016 21:56 |
|
|
frank911
|
Ik zie net de klikkerdeklik link pas...
|
21 jan 2016 21:57 |
|
|
MickRS
|
De echt goede auto's komen vaak niet eens op het internet. Die zijn bekend in 'het wereldje'. Ik zou beginnen met een te koop gevraagd topic en Michel laten weten wat je zoekt. Zoals je hebt kunnen lezen was mijn auto al verkocht voordat ie te koop stond...
|
21 jan 2016 22:02 |
|
|
A-Line
LEEUWARDEN
|
[quote="frank911"] Zoiets dus. Het zijn niet de laatste centen maar het zijn serieus veel centen. Naast de (toekomstige) 911 hobby heb ik er meer die ik ook graag wil blijven doen . quote] Wat minder het vliegtuig besturen is ook een optie Frank
|
21 jan 2016 22:04 |
|
|
frank911
|
Net even op de link geklikt. Mooie auto! Maar wat ga je rijden nu?
|
21 jan 2016 22:05 |
|
|
frank911
|
Jij zou wel willen dat ik DAARmee stop he A-line? Hoef je ook niet meer mee, angsthaas !
Laatst bijgewerkt door frank911 op 21 jan 2016 22:10, in totaal 1 keer bewerkt.
|
21 jan 2016 22:09 |
|
|
MickRS
|
Dat mogen jullie nog even raden...
|
21 jan 2016 22:09 |
|
|
frank911
|
Je begon je post met een 'draadje naar een 928".... Een 928 zal het dus wel niet zijn, too obvious. 928 was ooit de eerste P die ik ooit zag. Man, daar heb ik veel posters van op mijn kamertje gehad in the 70s/80s. Vooral de 'ingevallen' achterlichten....wauw! Is een V8 toch?
|
21 jan 2016 22:14 |
|
|
MickRS
|
Klopt. Machtige auto. En met de huidige olieprijzen prima te doen...
|
21 jan 2016 22:16 |
|
|
frank911
|
|
21 jan 2016 22:19 |
|
|
MickRS
|
Nope. Kijk maar in dat andere draadje. Kun je lekker meedenken!
|
21 jan 2016 22:20 |
|
|
geertsabine
|
Daar is Hartwiek het vast niet mee eens.
|
21 jan 2016 22:25 |
|
|
A-Line
LEEUWARDEN
|
Zeg ik. Goedkoper dan vliegen...........
idd vliegen doe ik regelmatig omdat het moet maar blijf niet mijn ding
|
21 jan 2016 22:27 |
|
|
A-Line
LEEUWARDEN
|
Maar Hartwiek heeft de koop toch verkoop toch ingetrokken en blijft er lekker in rijden?
|
21 jan 2016 22:28 |
|
|
geertsabine
|
Uiteindelijk wel, klopt, maar hij kreeg 'm ook niet echt verkocht.
|
21 jan 2016 22:30 |
|
|
MickRS
|
|
21 jan 2016 22:31 |
|
|
geertsabine
|
Wat mij betreft ook de manier, als ik er weer aan toe ben, zal de auto ws van een PF lid afkomstig zijn. Of via een PF lid aangekocht worden... zoveel troep op de markt....
|
21 jan 2016 22:34 |
|
|
frank911
|
Eens...gelukkig ken ik A-line al iets langer (als in jaren) en de nieuwe mensen hier geven ook hoop. Maar dan blijft het bloed kruipen waar het niet gaan kan. Deze nu Audi A6 Avant rijder wil al een hele tijd iets moois in de garage. Maar geen afgeragd (is dat een woord) exemplaar. Orgineel moet ze zijn, orgineel waar ik zelf nog de puntjes op de i mag zetten. Dan maar iets langer wachten totdat een forumlid zn 996 cabrio silber in de aanbieding doet en zeker weten dat er voor gezorgd is .
|
21 jan 2016 22:43 |
|
|
geertsabine
|
|
21 jan 2016 22:45 |
|
|
frank911
|
Ik weet vrij precies wat ik wil. En eigenlijk loop ik te hard van stapel. Eigenlijk wil ik haar al twee jaar. Vorige week knoop doorgehakt en nu moet ie er gisteren zijn. Werkt zo met de aankoop van een cliootje maar met een 911 niet. Besef ik me. Heb inmiddels bezichtiging gehad en leek een mooie. Achteraf niet. Eergister weer een mooie gezien maar daarvan weer geen info over mods. Wel complete historie en staat beetje raar op zn wielen en geen automaat. Misschien dat ik toch even ga kijken gewoon om te leren . Ben benieuwd hoe ze reageren als ik vraag naar de 1e eigenaar terwijl de auto C00 is en uit Belgie komt van eerste eigenaar. Voor de mensen hier....auto vs handgeschakeld...dat is puur persoonlijk toch? Voorkeur gaat uit naar automaat (omdat dagelijkse auto dat ook heeft) maar schakelen is meer back to basic.
|
21 jan 2016 22:53 |
|
|
A-Line
LEEUWARDEN
|
Pffffff...... Nu snij je een gevoelig onderwerp aan!!!!
Velen zegen no doubt een handbak wat te begrijpen valt net als dat er mensen enthousiast zijn over een Tip. Blijft een persoonlijk verhaal.
|
21 jan 2016 23:02 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Zou met beiden eens een stuk gaan rijden. Automaat in je DD voor 30k km per jaar is wat anders dan hand in je weekendspeeltje.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
21 jan 2016 23:08 |
|
|