Auteur |
Bericht |
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
Re: De Audi RS6 van de slager (update pag. 3)
Gefeliciteerd met deze Audi. Ben zelf niet kapot van dit model A6. De opvolger gaat mijn hart wel sneller van kloppen Staat een RS6 altijd zo raar bij de RDW beschreven? merk: Quattro handelsbenaming: Audi RS6
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
20 aug 2012 23:44 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Ja, Quattro slaat in dit geval op Quattro GmbH.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
20 aug 2012 23:47 |
|
|
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
ABT mag je gerust vertrouwen, ze werken samen met PON. Dus met behoud van Audi garantie. Maar toegegeven, ik zou ook voorkeur geven aan JD of Hartog omdat zij persoonlijke chiptuning doen.
|
21 aug 2012 7:52 |
|
|
thedutchguy
ex 993 Targa
|
WAAAAAAT??? GEEN V10???
_________________________________________ Black Cars Look Better In The Shade
|
21 aug 2012 7:58 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Kleine nuance, het is niet zo dat je je garantie vanuit Audi behoud. Die vervalt namelijk direct. Pon neemt in dit geval de garantie over. Dat mag ook wel als je ziet wat ze vragen voor een chiptuning. En als je ooit problemen krijgt met je gechipte auto dan geeft Pon niet thuis. Google voor de aardigheid bijvoorbeeld maar eens op Seat Leon Cupra 310.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
21 aug 2012 9:11 |
|
|
erwin996
M140i
|
Ja, officieel is het géén Audi, maar een Quattro. Is ook gebouwd in de fabriek van Quattro GmbH in Neckarsulm. Er staat onder de motorkap een productiesticker van Quattro GmbH. Alle RS-uitvoeringen van Audi (evenals de S6 PLUS uit 1996/97) zijn Quattro's. Het chassisnummer van alle Quattro's is ook anders, de gewone Audi's hebben een chassisnummer dat begint met QAU, het nummer van de Quattro's begint altijd met QUA
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
21 aug 2012 9:33 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
21 aug 2012 9:48 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
21 aug 2012 10:00 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
idd een wolf in schaapskleren Slagertje, hij ziet er wel erg braaf uit. Veel plezier ermee!
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
21 aug 2012 10:02 |
|
|
marino
997 GTS C2 cabrio '11 zwart
ex 964 Jubi #445 '93 viola
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
ex 997 C2 '05vlakbij de Koekstad....
|
Zeker gaaf ding, heeft op mij ook altijd een grote aantrekkingskracht gehad, zoals eigenlijk alle (R)S audi's uit het verleden..
|
21 aug 2012 10:06 |
|
|
Maba44
|
Elke keer dat je wakker wordt en je auto weer ziet, denk je : het zou een Porsche geweest moeten zijn.... Elke keer dat je een Porsche ziet denk je: had ik ook in kunnen rijden... Elke keer dat je de sleutel omdraait en je de motor hoort denk je : hoe zou die motor van een Porsche geklonken hebben... Elke dat je een jochie van 10 NIET ziet kijken naar je Audi denk je : dat jochie van 10 had zijn duim naar me opgestoken als ik een Porsche had gehad .... Toch veel plezier met je Audi maar het rijden met een Porsche.... elke keer....
_________________________________________ Dromen zijn om waar te maken!
|
21 aug 2012 10:12 |
|
|
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
Denk niet dat er ook maar iemand daar een Porsche om koopt . Voor de rest wel goede argumenten .
|
21 aug 2012 17:45 |
|
|
De slager
|
Een Porsche is wel mooi, maar overdrijven is ook een vak, hahaha Zo alleen maar zaligmakend is een Porsche nu ook weer niet. De nostalgische waarde van het merk Porsche schuilt ook voor een groot deel uit je jeugd, uit een tijd dat er nog niet zo heel veel rondreden op de weg...Toen was een Porsche een echte bezienswaardigheid Het gevoel van rijden met een wolf in schaapskleren heeft ook wel iets speciaals
_________________________________________ Kiss French, Wear Italian, Drive German :-)
|
21 aug 2012 18:27 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Zo is dat, Slager.
|
21 aug 2012 18:43 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Beste "Slager", Verbaas me nog steeds wanneer ik de luchtkoeler start en erop uit trek Bezit toch alweer 30 jaar een 911 en kan er nog ENORM van genieten, een rondje om Schiphol en het raampje open door de tunnel en dat geluid is toch geweldig Stop voor het stoplicht en zie de spoiler langzaam erin zakken en hij loopt zo mooi stationair Inderdaad toen ik begon reden er zéér weinig en je kwam er nauwelijks één tegen, maar het plezier is er niet minder om Kan het nauwelijks verklaren, is het de lucht van het leer of van de verwarming kweethetniet maar helemaal mijn ding Wanneer ik een biertje voor het huis neem en naar de lijnen van de 911 kijk, zooooo mooi
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
21 aug 2012 19:04 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
21 aug 2012 19:10 |
|
|
JeroenSC
ex-911 SC Targa '82, nu 996 C2CAmersfoort
|
|
21 aug 2012 19:44 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
dat is dus een echte P-rijder! en nee slager, dit is niet overdreven. dit is HET P-gevoel en geloof me, er zijn er velen op dit forum die het zo ervaren. Als dit je niks zegt dan lekker andere duitse wagens blijven rijden, en dan is een Audi RS ook hartstikke mooi!
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
21 aug 2012 21:18 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Ik vind hem superfraai en 505 pk moet wel heel verslavend zijn! Concept wolf in schaapskleren is ook aan mij goed besteed. En die V8 roffel, heerlijk... En dan kijk ik naar die fotos, en dan denk ik..... Mooi, mooi, mooi..... Over een jaar ben je er klaar mee. Zo verging het me met mijn S4, V8, handbak, alles superstrak, geweldig. Na een jaar was ik er klaar mee. Gewoon te goed, te saai.... Mijn 911 heb ik al negen jaar. Gaat nooit meer weg. Komen er alleen maar bij Van harte, en echt welgemeend, veel plezier ermee. Gat vast lukken. Voor een jaar zeker...!
|
21 aug 2012 21:31 |
|
|
De slager
|
Ik geloof jullie allemaal op jullie woord, echt! Daar ben ik liefhebber genoeg voor (ik had die emotie ook met mijn oude BMW 6 serie) Die P komt er ook wel echt. Nogmaals: deze RS6 is een vervanger voor mijn BMW X5 en als er een Porsche komt gaat de MB SL500 er uit.
_________________________________________ Kiss French, Wear Italian, Drive German :-)
|
21 aug 2012 22:17 |
|
|
caelin
Nu 991.2 GT3
ex 991.1 GTS
ex 981 GT4
ex 997 Turbo S
ex Cayman S
|
Idd fraaie auto. Ik denk niet dat je andere reacties kan verwachten op het porscheforum dan wat je nu al hebt gehad Hopelijk kom je hier snel terug met de melding dat een audi toch maar een audi is....en dus geen sportwagen. tot die tijd heel veel plezier gewenst!
_________________________________________ Match je auto altijd aan de juiste muziek!
|
22 aug 2012 0:20 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
@molen934 verwoord precies zoals ik het ook ervaar en voel.
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
22 aug 2012 5:37 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Dan wordt het onderhand hoog tijd om eens met een psychiater te gaan praten
|
22 aug 2012 9:13 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Mooi, dan kunnen we groeps sessies gaan houden
|
22 aug 2012 18:57 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
ALS ik dan naar een psych moet dan graag hiervoor. Mag gerust de hele dag duren!!
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
22 aug 2012 19:16 |
|
|