Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 7:38

Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Alarm 996 reageert niet op afstandsbediening 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Alarm 996 reageert niet op afstandsbediening
Alarm kan ik met de sleutel niet uitschakelen aleen door op kontakt te zetten

07 okt 2024 15:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht Re: Alarm
Lekker kort.

begin eens:
1) om je fatsoenlijk voor te stellen (liefst met Pheatoos van het vehikel)
2) UITGEBREIDER beschrijven wat het probleem is (welke P, wat heb je al gecheckt? batterij sleutel al vervangen? is er een tweede sleutel etc etc)
3) koffie met iets lekkers aanbieden aan diegene die je de oplossing aanreikt. :mrgreen:

Als je even de zoekfunctie op het forum gebruikt, dan vind je genoeg uitleg hoe je foto's kunt plaatsen. In het kort zijn er 2 manieren foto's te plaatsen:
1. Je plaatst foto's in "Jouw eigen album" hier op het forum. Iedere foto krijgt een uniek 5 cijferig nummer (getal achter het hekje #). Dit nummer plaats je tussen album-tags (gebruik daarvoor de album-knop in de balk). Dat ziet er dan zo uit:
Code:
[album]12345[/album] [album]78910[/album]

2. Je plaatst foto's op een openbare site zoals imgbb. Iedere foto heeft een unieke url (het adres vanaf https.... t/m ...jpg). Dit adres plaats je per foto tussen IMG-tags (gebruik daarvoor de IMG-knop in de balk). Dat ziet er dan zo uit:
Code:
[img]https://www.website.nl/fotos/foto01.jpg[/img] [img]https://www.website.nl/fotos/foto02.jpg[/img]

Let bij het plaatsen van foto's erop dat je achter elkaar zet met hooguit een spatie ertussen en niet iedere foto op een nieuwe regel. We houden hier niet van lange berichten waarbij je veel moet scrollen.

Suc6

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."

07 okt 2024 15:58
Profiel
PorscheForum Junkie
996 GT2 - 991 Cabrio Project
Sint-Niklaas, Oost-Vlaanderen
1) lokaliseer het geluid
2) hard genoeg meppen met een voorhamer

07 okt 2024 16:03
Profiel Facebook 
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Welkom :!:

07 okt 2024 16:25
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rookie
Sorry mijn gebruikers naam Janb23 ben in het bezit van een Porsche 911/996 bj 1998 . Afstand bediening doet het niet lampje knippert wel maar verder niet batterij al vervangen. Als ik de auto met de sleutel op slot doe gaat hij na ongeveer automatisch op alarm , als ik het portier ontgrendel met de sleutel gaat onmiddellijk het alarm af als ik hem dan direct op kontakt draai stopt de sirene. Accu ook nieuw

08 okt 2024 21:54
Profiel
PorscheForum Rakker
986 2.7 Tiptronic
Le coin de pays bas
Bericht Re: Alarm 996 reageert niet op afstandsbediening
Bij mijn 986 iets soortgelijks, na paar dagen werkt afstandsbediening niet meer, als ik dan met sleutel open gaat alarm af. Draai ik nu sleutel van en weer op slot dan werkt afstandsbediening erna weer gewoon. Ach ik ben er aan gewend.

09 okt 2024 11:27
Profiel
PorscheForum Junkie
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
janb23 schreef:
Sorry mijn gebruikers naam Janb23 ben in het bezit van een Porsche 911/996 bj 1998 . Afstand bediening doet het niet lampje knippert wel maar verder niet batterij al vervangen. Als ik de auto met de sleutel op slot doe gaat hij na ongeveer automatisch op alarm , als ik het portier ontgrendel met de sleutel gaat onmiddellijk het alarm af als ik hem dan direct op kontakt draai stopt de sirene. Accu ook nieuw

Een spellingcorrectie alvorens je een bericht verstuurd kan ook geen kwaad :D

09 okt 2024 11:52
Profiel
PorscheForum Rakker
Surfroy01 schreef:
Bij mijn 986 iets soortgelijks, na paar dagen werkt afstandsbediening niet meer, als ik dan met sleutel open gaat alarm af. Draai ik nu sleutel van en weer op slot dan werkt afstandsbediening erna weer gewoon. Ach ik ben er aan gewend.

Dat klopt ; dat is om de spanning voor je accu te verminderen , na een aantal dagen .
procedure : Sleutel in slot , van slot halen (naar links) maar niet open doen en dan alarmknopje indrukken en je alarm gaat niet af .

09 okt 2024 17:16
Profiel
PorscheForum Rookie
Ga ik proberen
Bvd Jan

09 okt 2024 17:44
Profiel
PorscheForum Rakker
986 2.7 Tiptronic
Le coin de pays bas
jje schreef:
Surfroy01 schreef:

Dat klopt ; dat is om de spanning voor je accu te verminderen , na een aantal dagen .
procedure : Sleutel in slot , van slot halen (naar links) maar niet open doen en dan alarmknopje indrukken en je alarm gaat niet af .

Oh dat kan dus ook, thanks, ga ik proberen. Eigenlijk deed ik dus hetzelfde alleen met een stap extra :mrgreen:

10 okt 2024 8:18
Profiel
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
jje schreef:
Surfroy01 schreef:

Haha, zo simpel kan het leven zijn............ Ik reed dagelijks met de 986, dus geen last van. Alleen als we terugkwamen van vakantie enzo. Had ik dat maar eerder geweten :jump:

14 okt 2024 11:56
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 11 berichten ]