Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 0:31

Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ] 
Voorstellen + voorstel. 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Voorstellen + voorstel.
Beste Iedereen,

Mijn naam is Jan Willem en ik kwam via een van mijn zoektochten toevallig op jullie forum terecht. Leuk om te zien dat er zo'n druk bezocht forum is waar ik tot nu toe nog niet zoveel verhitte discussies tegenkom als op menig ander forum.
Ik ben voor één van mijn klanten op zoek naar een Porsche en kwam zo op dit forum terecht.
Ik werk af en toe eens aan een Porsche maar mijn specialiteit zijn amerikaanse auto's uit de jaren 40-50-60 en 70 waarvan ik me voornamelijk bezighoud met het reviseren/optimaliseren van motoren en versnellingsbakken. Daarnaast importeer ik onderdelen en auto's uit de VS.
Ik vond op dit forum meerdere onderwerpen over het importeren van auto's en onderdelen uit de VS.
Ik kom daar nu al vele jaren en heb een vrij brede kennisenkring daar.
Dus mocht je naar iets op zoek zijn of iets gevonden hebben neem even contact met me op en misschien kan ik iets voor je betekenen.
Ik kan zorgen voor:
- Inspecteren van auto's
- Onderhandelingen
- Betalingen regelen
- Wegtransport naar de haven
- Export VS
- Container transport naar de meeste Europese havens
- Import in het land van keuze
- Wegtransport vanuit de haven naar willekeurig adres

Daarnaast kan ik zorgen voor gunstige tarieven voor het transport van onderdelen per container omdat ik deze met mijn auto´s mee kan laten sturen.
Ook laat ik ca. 2 x per maand enkele pallets met onderdelen invliegen. Er is daar altijd ruimte voor meer.
Tarieven voor luchtpost zijn 2,25 euro per kilo met als beperking dat wanneer een pakket erg licht is er door de maatschappij per cubic foot(30.4 x 30.4 x 30.4cm) een minimum gewicht van 10 kilo gerekend wordt.

Mocht ik iets voor je kunnen betekenen dan kun je me bereiken per mail of per telefoon 073-5111884

Met vriendelijke groet,

Jan Willem

23 sep 2008 9:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Welkom, Jan Willem. Wat zoekt die klant van jou precies?

23 sep 2008 15:50
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Ex-964 C4, Ex-Boxster, EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3
MESTREECH
Bericht 
welkom welkom,altijd handig natuurlijk :wink:

kunnen we ook een auto laten overkomen?!?

Nog interesanter vamwege de koers....

http://www.degeusmakelaars.com

23 sep 2008 15:55
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
Hij zoekt een 911 en die zijn er in de states nog genoeg.
En ja hoor, hele auto's hiernaartoe halen is geen enkel probleem.
Dit jaar zit ik al op 34 stuks. Nu gaat het wel weer met de drukte. Toen de euro $1.60+ was was er niet tegenaan te werken. Ook in de states was het toen te druk voor woorden. Niet genoeg containerschepen en containers om de export bij te houden. Ik heb toen soms wel 4 maanden op een auto moeten wachten.

23 sep 2008 16:31
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
jawel! bumpers voor de wrangler.... U hoort van mij :wink: Welkom.

23 sep 2008 19:02
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
Zit net een beetje te kijken wat bv een 993 convertible gaat kosten als ik die zou importeren. Blijft wel een leuke marge over bij een Porsche.

23 sep 2008 19:37
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
ben ik wel benieuwd naar je berekening. incl restwaarde aftrek omdat het een US import is. mijn berekeningen van een 993 cabrio kwamen nl niet zo heel positief uit.

23 sep 2008 20:17
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Als je er eentje in opdracht haalt dan zal er best een leuke marge op kunnen zitten (als deze niet verdampt wanneer het exemplaar toch een beetje minder blijkt te zijn dan gedacht). Voor de handel zou ik het niet doen. Ik ken er die daarvan (Porsche's uit de VS en 993 cabrio's in het bijzonder) inmiddels zijn genezen. ;)

23 sep 2008 20:29
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex-964 C4, Ex-Boxster, EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3
MESTREECH
Bericht 
Klopt maar voor eigen Import toch nog best interresant......

Voor de rest sluit ik mee helemaal bij je aan... :idea:

http://www.degeusmakelaars.com

23 sep 2008 21:02
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Partsstore schreef:
Blijft wel een leuke marge over bij een Porsche.
Dream on....

23 sep 2008 21:32
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
Mijn voordeel kan ik doen dat ik auto's uitzoek in de buurt bij iemand die ik goed ken en vertrouw. Niet dat je een auto krijgt die op Boyd Coddington/de grote beurt style door een stel stucadoors volgefrot wordt met plamuur.
Ik heb net zitten rekenen aan diverse Porsches met aankoop, transport, invoerrechten, btw, inklaringskosten, containerhandlingkosten, transportkosten in NL, rdw keuren en bpm betalen en heb daarna gelijkwaardige auto's gezocht die in NL te koop staan en kom telkens toch tussen de 15-30% goedkoper uit.
Ik heb diverse modellen gezocht tussen 1983 en 1997.
Zal ik eens ergens een foto + gegevens vandaan halen en er een prijs bij zetten wat ik er voor zou vragen als ik er één hierheen zou halen? Misschien zit er wel helemaal naast.

23 sep 2008 21:40
Profiel
964.c4
assendelft
Bericht 
Afbeelding

helaas is de usa hobby verruild voor een porsche hier.

robert

23 sep 2008 21:46
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
Partsstore schreef:
Ik heb diverse modellen gezocht tussen 1983 en 1997.
Zal ik eens ergens een foto + gegevens vandaan halen en er een prijs bij zetten wat ik er voor zou vragen als ik er één hierheen zou halen? Misschien zit er wel helemaal naast.

Ik reken graag met je mee. Ben best benieuwd. Eerdere berekeningen die ik maakte kwamen niet echt lekker uit. 10% wellicht, maar die ben je ook weer kwijt als je hem probeert te verkopen. Maar zet maar eens een voorbeeld (bij voorkeur 993 cabrio) neer. Alleen een foto, specs en prijs 'voor de deur in NL op NL platen'.

23 sep 2008 22:23
Profiel
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Partsstore schreef:
Hij zoekt een 911
Oké, maar wat voor 911.

24 sep 2008 15:49
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
dan heb ik jou mss wel nodig, een 993 cabrio is de VS is uitgerust met driepunts gordels achteraan, dan heb je een overzet console en de gordels, het overzetstuk ben ik al tegen gekomen op ebay maar de gordels zijn der nooit bij

de reden dat ik dit zoek is omdat ik de sportstoelen met harde rug geplaatst heb, als ik nug eens hard in de remmen moet gaan en mijn zoontje of dochter zit achteraan dan zijn deze enkel vastgebonden rond hun middel met als resultaat dat de neus tegen het harde gedeelte komt met pijnlijke gevolgen van dien :shock:

laat gerust weten als je dat betaalbaar kan overbrengen 8)

grtz Geert :wink:

30 sep 2008 17:24
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 16 berichten ]