Auteur |
Bericht |
roberttt
ex-2009 Carrera S PDK.
2015 991 Turbo S
|
Even voorstellen: Nog een (nog) niet Porsche rijder
Hallo allemaal, Mijn naam is Robert, ben 32, nieuw op het forum, maar heb al bekende namen zien staan van het Driving-fun en audi forum. Tot vorige week geen echte intenties gehad om op korte termijn een Porsche aan te schaffen, maar sinds een week begint het te jeuken. Mijn interesse gaat uit naar een nieuwe of jong gebruikte 997 Carrera S en heb hier en daar wat zien staan, maar ben hier ook om wat meer te orienteren en te leren van jullie (porsche-) ervaringen voordat ik een definitieve beslissing neem... Momenteel in het bezit van auto's van andere merken, en misschien binnenkort ook van een mooie Stuttgarter
|
05 aug 2009 23:33 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Re: Even voorstellen: Nog een (nog) niet Porsche rijder
Welkom hier, goed bezig!
|
05 aug 2009 23:42 |
|
|
roberttt
ex-2009 Carrera S PDK.
2015 991 Turbo S
|
thanx!
|
05 aug 2009 23:49 |
|
|
bully
|
welkom goeie keuze
|
05 aug 2009 23:52 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Welkom hier en veel succes met je zoektocht/keuze!
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
05 aug 2009 23:52 |
|
|
Rene964c4
964 C4Noord Holland
|
Welkom Roberttt, hier is veel nuttige info te vinden is mijn ervaring, suc6 met de zoektocht enne pas maar op voor je t weet staat hij er
_________________________________________ ALLWAYS BCALM Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
|
08 aug 2009 22:51 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
welkom op het forum
|
08 aug 2009 23:13 |
|
|
horn
PF #57
|
welkom. had je specifieke dingen willen weten? oja, en wat zijn die auto's van de andere merken?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
08 aug 2009 23:28 |
|
|
snelle jelle
|
leuk dat je er bent, veel succes met je speurtocht ben benieuwd wat het gaat worden
|
09 aug 2009 1:11 |
|
|
ricardo964
Castricum
|
Welkom robert. Aan zijn naam te zien zal een van de anderen een Audi TT zijn
|
09 aug 2009 8:15 |
|
|
horn
PF #57
|
of hij stottert gewoon...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
09 aug 2009 8:44 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Welkom Robert. Er zijn hier meer liefhebbers, die de sprong van Audi naar P zouden willen maken. Voor 55K kan je wens in vervulling gaan. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =118741415
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
09 aug 2009 8:55 |
|
|
roberttt
ex-2009 Carrera S PDK.
2015 991 Turbo S
|
Hallo allemaal, heel erg bedankt voor het warme welkom, ook per PB al heel erg nuttige tips van jullie mede forummers gehad! Ben inderdaad wel audi rijder(maar geen perse exclusief audi-fiel) maar een 911 is toch altijd wel een droom van me geweest sinds ik een klein jongetje was. Op dit moment rij ik een 2004 audi A4 cabrio 3.0 (die na lang overwegen is aangeschaft in plaats van een 2004 porsche boxster S, die toch niet praktisch genoeg bleek), Een 2006 audi S4 avant V8 en een 2008 Audi Q7 3.0tdi(exact dezelfde motor als in de Cayenne Diesel) ABT getuned (die ook na overwegen in plaats van een Cayenne S is aangeschaft). Nu is het moment wellicht daar om praktisch ondergeschikt te maken aan driving-fun, maar ben nog aan het kijken wat de mogelijkheden zijn. Wellicht ga ik jullie adviezen nog hard nodig hebben, binnenkort eens even langs bij de dealer;-) bedankt allemaal! en de tt is inderdaad een soort van gestotter, ben nooit in het bezit geweest van een TT
|
09 aug 2009 9:27 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
09 aug 2009 16:15 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Hé Robert, ook hier? Ze hebben hier jammer genoeg geen sprintjes-topic. Was je overigens nog wezen kijken naar die 997S waar je me over had ge-pb't?
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
09 aug 2009 16:28 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Welkom Robert...bovenstaande is mij wat te te(die gele), maar smaken verschillen gelukkig. Volgens mij heb jij gewoon een luxe probleem...dus zou ik maar eens lekker gaan rijden in die 997...en aanschaffen die hap als het je bevalt. Je hebt de P altijd laten verliezen uit praktisch oogpunt en voor de ruimere Audi gekozen, maar heb je er wel eens in gereden? 't Is toch wel wat anders dan die Audi's Maar..dromen zijn er om te verwezenlijken als het mogelijk is
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
09 aug 2009 16:31 |
|
|
Olaf
|
't gaat 'm niet om de kleur
|
09 aug 2009 16:37 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
..ik weet dat er aan mijn hersencellen wordt getwijfeld, maar in dit geval snap ik ook wel de TT link..valt mee he...maar toch blijft de kleur
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
09 aug 2009 16:42 |
|
|
roberttt
ex-2009 Carrera S PDK.
2015 991 Turbo S
|
Hee Francois! Ik dacht je hier al ergens te moeten tegenkomen! Een erg leuk forum, een stuk serieuzer te nemen dan S-O ook. Ik hoop dat het hier net zo leuk is (en vanzelfsprekend wat minder pure-BMW minded haha) als driving-fun Ik had de planning om afgelopen week langs te gaan, ware het niet dat de voorweeen waren begonnen en ik gistermiddag een dochtertje heb gekregen! Kwam die Q7 toch nog van pas (luchtvering was een blessing voor het vrouwtje over de route die we bij de vorige met 19 inch en een S4 onderstel naar het ziekenhuis hadden genomen haha) Wil eigenlijk zo snel mogelijk langsgaan, maar dat is nu even afhankelijk hoe het thuis gaat met de nieuwe situatie. Ik sta overigens na meer adviezen van mensen hier, maar ook Tristan en Collin open om misschien voor een erg jonge 997 MK II van bij een Duitse dealer te gaan....
|
09 aug 2009 16:50 |
|
|
roberttt
ex-2009 Carrera S PDK.
2015 991 Turbo S
|
Wat een toeval, die heb ik in 1:18 van AutoArt in mijn vitrine staan Sehr schon, maar aangezien ik ook zakelijke km's wil gaan maken in een P, komt een 997 meer in aanmerking;-)
|
09 aug 2009 16:52 |
|
|
Olaf
|
|
09 aug 2009 16:56 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
liever de linker als je dan toch moet kiezen!
|
09 aug 2009 17:02 |
|
|
barolo
3.2S010
|
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
09 aug 2009 18:18 |
|
|
roberttt
ex-2009 Carrera S PDK.
2015 991 Turbo S
|
oehh nice..maar een beetje buiten t budget denk ik......
|
09 aug 2009 18:52 |
|
|
roberttt
ex-2009 Carrera S PDK.
2015 991 Turbo S
|
Haha..Franz doelt op een sprintjes topic waarin enkelen die erin posten nogal last hebben van grootheidswaanzin...
|
09 aug 2009 18:54 |
|
|