Auteur |
Bericht |
Sander_986
|
Voorstellen
Ondanks het feit dat ik nóg geen Porsche heb wil ik me hier toch even voorstellen. Mijn naam is Sander, 24 jaar, kom uit omgeving Nijmegen. Ik snuffel al enige tijd hier rond op het forum, en heb een hoop interessante info bij elkaar kunnen sprokkelen. Heb voorheen gekeken naar andere modellen, zoals de TT, Merc-SLK, Z3 etc. maar het is het allemaal net niet. Vond het allemaal niet zo heel spannend... Tja, en dan kom je toch bij Porsche...dat geluid...... damn.... dat MOET ik hebben. Mijn grootste reden om die auto aan te schaffen is dan ook het geluid van de 6-pitter boxer. Op dit moment ben ik nog bezig met de restauratie van een VW Caddy pick-up (op de basis van de Golf 1). Deze zal volledig in retro-look worden (chromen spiegeltjes, chromen bumpertjes etc.). Een dergelijke auto is net LEGO, de techniek is lekker simpel... wat bij een Porsche toch anders zal worden. Verder niet leuk/interessant voor hier(is weer een ander forum voor ), maar om maar even aan te geven hoe ver mijn technische kennis rijkt. Enkele weken geleden een proefritje gemaakt in een Boxster (dit vanwege de relatief lage aanschafprijs/onderhoud etc.). Het betrof ''slechts'' de 2.5 versie, maar die motor klinkt ..... . Binnen enkele maanden hoop ik toch wel een leuk exemplaar aan te kunnen schaffen.. Tot zover...
|
16 sep 2009 22:13 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Re: Voorstellen
try the sound of an aircooled...
_________________________________________ oud is beter
|
16 sep 2009 22:18 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
oke ,blijft moeilijke keus TT of een SLK of een boxster
veel raad en wijsheid
|
16 sep 2009 22:21 |
|
|
cabrio wim
|
Is niet zo moeilijk Richard, zijn allen kappers auto's. Trouwens welkom, en succes naar de ware.
|
16 sep 2009 22:28 |
|
|
bully
|
niet te evenaren...succes met de zoektocht
|
16 sep 2009 22:32 |
|
|
Sander_986
|
Was benieuwd hoe lang het zou duren voordat deze opmerking zou komen
|
16 sep 2009 22:34 |
|
|
cabrio wim
|
Je bedoeld toch van die lucht gekoelde hè Bully, bij die andere moeten ze al een by pass leggen om het op iets te laten lijken.
|
16 sep 2009 22:36 |
|
|
bully
|
met schakelaartjes voor aan en uit als je de straat inrijd.....
|
16 sep 2009 22:38 |
|
|
cabrio wim
|
Maar dan wel gemaakt door een echte mannelijke kapper. Klop Bully, het is alles of niks.
|
16 sep 2009 22:39 |
|
|
henzel
Boxster Dodge ram 1500 4x4 Buick Riviera boattail mercedes 280 se w126
|
laat ze maar jippie hoor sander, ik zeg maar zo, het oude moet eerst op, dus laat die ouwe knakkers maar lekker die prehistorische windmolens oprijden, blijven de Boxsters lekker betaalbaar. (terwijl ze stiekem echt veel beter rijden als die luchtkoelers) toegegeven het geluid is wat minder, maar daar is wat aan te doen. succes met je zoektocht, groet van een zeeeeeer tevreden Boxster rijder.
_________________________________________ voor scooter of oldtimer onderdelen www.bikescooterparts.com
|
16 sep 2009 23:27 |
|
|
Sander_986
|
Kijk de eerste Boxster-rijder die mij komt steunen
|
17 sep 2009 0:48 |
|
|
Sander911
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTSWest Maas en Waal
|
Welkom naamgenoot en neem een boxster 3.2: is voor mannen met borsthaar
_________________________________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
|
17 sep 2009 10:52 |
|
|
horn
PF #57
|
Wel netjes gecoifeerd borsthaar dan welkom en zoek een mooie uit! Is absoluut genieten.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
17 sep 2009 11:00 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Heb afgelopen weekend nog even in een mooie boxster gezeten, blijven toch wel toffe wagens! Jammergenoeg ben ik te lang.......
Veel succes met je zoektocht!
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
17 sep 2009 11:17 |
|
|
Sander_986
|
Dit was inderdaad ook de bedoeling Dus maar even goed kijken bij de oosterburen.
|
17 sep 2009 18:47 |
|
|
Paulie
Ex: 986 3.2S TiptronicRandstad
|
Bedoel je zoiets?
|
17 sep 2009 18:54 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Welkom Sander.... een boxster is een goede keuze! Ook de 2.5i.... ik heb hem ook en rijd erg goed! Aan het geluid van de uitlaat is altijd iets te doen... bij mij wordt zaterdag as. een andere uitlaat gemonteerd!
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
17 sep 2009 19:50 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Welkom Sander, geen Boxter hè! doe maar een 911je uit jaren tachtig of zo , een echte ventenkar. anders denken ze dat je een kapper bent Groeten JM
|
17 sep 2009 21:00 |
|
|
Thomas986
Boxster 2.5België (nabij zeeland)
|
Welkom Sander, Een boxster als eerste P. is zeker niet verkeerd hoor, je moet tenslotte ergens mee beginnen Verder is de boxster een geweldige roadster met een fenomenale baanligging (bij droog wegdek ) schitterend boxergeluid vlak achter je & ze heeft een mooie brede Veel succes met de zoektocht , is ook al leuke bezigheid op zich Grtz.
_________________________________________ L'Important c'est pas la chute Mais l' Atterissage.
|
17 sep 2009 22:07 |
|
|
Paulie
Ex: 986 3.2S TiptronicRandstad
|
+1 was bij mij ook het geval
|
18 sep 2009 9:20 |
|
|
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924Veenendaal
|
Wat een ongelooflijk slap gehannes allemaal. Krijg een beetje buikpijn van die zielige opmerkingen van sommige mensen. Ik heb ongelooflijk veel plezier van mijn Boxster en hij loopt en klinkt super. Weggedrag beter als menig 911 haha. Het is gewoon een hele goede wagen met prima specificaties. Ook het geluid met een standaard setting klinkt geweldig. Ja, je moet hem niet vergelijken met de grote jongens natuurlijk. Dan moet je gelijk een 997 GT2 kopen, dan kun je gelijk iedereen op dit forum kleineren. Ik heb mijn beauty nu bijna een jaar en ben nu nos steeds onder de indruk.
Ga ervoor, het zal je een hoop plezier opleveren.
Berrie
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
|
18 sep 2009 22:17 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Het wordt idd wel een beetje zielig dat kappergel*l....
|
18 sep 2009 22:30 |
|
|
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924Veenendaal
|
Ber
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
|
18 sep 2009 22:36 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
+2 Ik krijg al opmerkingen, wanneer ik een opmerking geef voor een 911! Dan is dat vervelend.... maar over een Boxster kan/mag alles gezegd worden..... ???? What the F*ck.....waar gaat het om? We rijden met zijn alle een Porsche... de 1 nog mooier en duurder dan de ander... maar gaat het daar om?...... NEE uiteindelijk hebben we allemaal de zelfde hobby, gevoel en belevenis..... lekker rijden en beleven! Ik kreeg van Horn al een bericht dat ie het flauw vindt van mij dat ik grappen maak over lucht..... en of ik er mee wil 'stoppen' maar dan verwacht ik ook dat het wederzijds is...... dus........... Ik maak die grappen omdat ik alleen maar hoor dat ik/wij een wijven/kapperwagen rijden.......... maar andersom voelen ze zich dus aangevallen????
_________________________________________ Het leven gaat door..
Laatst bijgewerkt door Dimitri-Turbo op 18 sep 2009 23:13, in totaal 2 keer bewerkt.
|
18 sep 2009 23:06 |
|
|
bully
|
|
18 sep 2009 23:07 |
|
|