Auteur |
Bericht |
Marc
ex-911 3.2 Carrera coupé 1986Oosterhout nb
|
Naamsverandering
Na al een paar maanden actief te zijn op dit forum, heb ik vanaf morgen pas het gevoel dat ik er echt bij kan gaan horen... Want eigenlijk is het hebben van een P. van ondergeschikt belang. Mijn voornaamste doel is eigenlijk dat ik vanaf morgen 'hoi' tegen jullie mag zeggen! Ik heb mezelf eigenlijk ook nooit voorgesteld... Bij deze dan maar! Sharky_80 is een nickname die ik eigenlijk overal gebruik... Mijn jongere broer noemde me vroeger altijd 'Marc the Shark' en die '80' heb ik er ooit bijgenomen omdat ik in dat jaar als jong ventje voor de eerste keer naar NAC ben geweest... (en nog steeds fanatiek ga ) Verder ben ik momenteel alweer 41 en met drie zoons is er bij ons altijd wel iets te beleven... Werk alweer bijna 8 jaar als zelfstandige in de internet branche en ben hiervoor werkzaam geweest als reisleider, in de Hi-Fi handel en als trainer. Graag zou ik in de toekomst nog eens Sinterklaas of ijscoman willen worden... Ik ben zeker van plan om eens een keer naar een meeting te komen. Dus tot ziens!
_________________________________________ Ook al heb ik geen Porsche meer. Toch verander ik mijn avatar voorlopig niet!
Laatst bijgewerkt door Marc op 05 apr 2010 17:08, in totaal 1 keer bewerkt.
|
28 nov 2009 17:11 |
|
|
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2SDEN HAAG
|
Re: Nu doe ik voor het echie mee!
Marc welkom... ! En omdat ik je in het vorige topic nog niet had gefeliciteerd met je nieuwe 3.2 doe ik dat alsnog bij deze . veel plezier met je Porsche
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & more...
|
28 nov 2009 17:17 |
|
|
bully
|
Heh heh sharky_80 eindelijk je mag dan altijd bij ons langskomen
|
28 nov 2009 17:30 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Welkom Marc en veel lol met de P
|
28 nov 2009 17:33 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
Wat zal jij genieten morgen eindelijk rijden veel plezierig kilometers
|
28 nov 2009 17:34 |
|
|
horn
PF #57
|
En ik maar denken dat je 29 was... Maar je bent uit een goed jaar ('68 hoogstwaarschijnlijk). Sinterklaas nu snel solliciteren, in deze tijd van het jaar is er altijd wel vraag naar... Oja, en wederom welkom. Ouwe twijfelaar... (jahaaaaa, het is jouw geld... )
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
28 nov 2009 19:35 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Proficiat! Kan ie meteen de winterstalling in
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
28 nov 2009 20:04 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Nogmaals welkom en Hoi.
|
29 nov 2009 9:41 |
|
|
Koen De Moortel
|
Hoi Marc, en viel het mee ?
_________________________________________ Pro-Ventas: "nothing happens until someone sells something..."
|
29 nov 2009 20:40 |
|
|
Airhead
1986 C1Friesland
|
Eindelijk gearriveerd als Porschefahrer. Al heelhuids thuis gearriveerd? Of heb je ´m vandaag niet gehaald?
_________________________________________ Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam. [Walter Röhrl - über den 911 3.2]
|
29 nov 2009 20:52 |
|
|
Robin G.
997 Turbo S, zwart
ex:997 4S Cabrio, wit
ex:Boxster 987, zwart
ex:964 C2 Cabrio AmethystRotterdam
|
Hey stadsgenoot. Ik kwam vandaag een 3.2 tegen op de Lage Molenpolderweg (langs het kaneel) ik reed met een zilveren 996 cabrio van een vriend. (Mijn 964 kan niet uit de garage omdat de weg openligt) De bestuurder seinde en zwaaide. Was jij dat misschien? Gefeliciteerd met je aankoop en veel plezier. We komen elkaar vast wel tegen....
_________________________________________ www.wkautomotive.com
|
29 nov 2009 21:38 |
|
|
Marc
|
Hoi Robin, Dat was ik inderdaad!!! Leuk om zulk soort reacties als Porscherijders te geven... Onderweg kreeg ik een duimpje van een KJN en terwijl ik een Boxster liet inhalen kreeg ik totaal geen reactie... Jammer. Vandaar dat ik jouw reactie wel erg leuk vond (in de trant van: Nu hoor ik er ook een beetje bij ) p.s. Woon jij daar in de wijk waar ik je tegenkwam? Kwam net van een vriend vandaan maar kon niet tot de voordeur komen omdat bij hem de weg ook open ligt..
_________________________________________ Ook al heb ik geen Porsche meer. Toch verander ik mijn avatar voorlopig niet!
|
29 nov 2009 22:21 |
|
|
bully
|
Ook geen knipoog?........
|
29 nov 2009 22:38 |
|
|
Marc
|
Over mijn eerste rit vandaag kan ik alleen maar positief zijn... De meesten van jullie hebben het al eerder meegemaakt. De eerste kilometers met je eigen Porsche! Wauw! Vanmorgen in alle vroegte met de trein naar Assen... We hadden op het station afgesproken... Overdracht, en dan echt zelf rijden... Eerst even tanken... Ai! wat moet erin!!! Even het boekje doorgespit en zag daar ergens 95 ROZ staan... Dus er euro 95 ingedaan... (Ga het forum nog even uitpluizen) En rijden maar... Vanaf thuis werd ik op de hoogte gehouden of er flitsers stonden opgesteld... Uiteindelijk lekker rustig (met een enkele piek) naar huis gereden... Heb nog steeds niet door hoe de verwarming precies werkt.... Maar ook daar hebben we het boekje voor! Thuis gekomen eerst met het gezin (in delen) rondjes gereden en later nog met wat vrienden... Echt lachen... En wat een power heeft die auto wanneer je hem boven de 5000 toeren gooit... Wat dat betreft zal ik mijn 'diesel-rijder' mentaliteit moeten aanpassen... De Porsche staat vanavond lekker warm en droog bij schoonmoeder in de garage gestald... Haar auto buiten! Ga eens voorstellen dat ze haar auto gaat verkopen...
|
29 nov 2009 22:44 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
gaaf hoor leuk te lezen , herkenbaar
|
29 nov 2009 22:49 |
|
|
douwe06
911 3.2 '84 carreraLimburg
|
heel herkenbaar...lijkt wel of er steeds meer 40-ers een cadeautje voor zichzelf kopen. heb nagenoeg dezelfde ervaring.(heb ook je zoektocht gevolgd) p.s. porscherijders die naar elkaar zwaaien? ik heb een kever en daar wordt gezwaaid als een dolle maar heb het nog nie meegemaakt in m'n porsche. heel veel plezier ermee ! gr douwe
|
30 nov 2009 9:49 |
|
|
Marc
|
Gedaanteverwisseling
Na de eerste 11 maanden op dit forum als Sharky_80 door het leven te zijn gegaan ben ik er gisteren tijdens mijn eerste meeting toch achter gekomen dat ik beter gewoon mijn eigen naam kan aannemen.
Vanaf vandaag dus gewoon Marc...
|
05 apr 2010 17:07 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: Naamsverandering
|
05 apr 2010 17:14 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ach ja Marc, alsof we al niet genoeg mannen hier hebben met de voornaam Marc Maar ik geef je groot gelijk, dat gehannes met NN en gewone naam, dat is ook niet te onthouden. Nu nog onderscheid maken tussen Marc en M a r c @Olaf, op die naamkaartjes moet je dan ook je NN en gewone naam zetten, anders wordt het nog niet duidelijk.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
05 apr 2010 17:17 |
|
|
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.Haarlem
|
En ook nog in gebarentaal zeker? Na gisteren weet ik wel wie je bent hoor Marc .
_________________________________________ It's pronounced PORSCH-UH
There are no old Porsches, only new owners.
|
05 apr 2010 17:24 |
|
|
cees
ex 997 4S
-ex 993C2-ex Cayenne S0165
|
Lekker simpel maar doeltreffend hoor Marc. Marc is Marc en cees is Cees. Gefeli met de 3.2
_________________________________________ Geluk is geen reisdoel, maar een manier van reizen.
|
05 apr 2010 17:29 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
05 apr 2010 17:31 |
|
|
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.Haarlem
|
Gelukkig ben jij herkenbaar want hier snap ik niet veel van; die eerste is Marc en de tweede een Shark?
|
05 apr 2010 17:32 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Nou kijk, zo simpel is het dus. Hoezo ben ik herkenbaar
|
05 apr 2010 17:35 |
|
|
Wouter
|
Wow kan ik altijd nog iets met mijn handen gaan doen...
Don't worry; je bent herkenbaar als in duidelijk aanwezig op een ok manier.
|
05 apr 2010 17:40 |
|
|