Hallo Porsche addicts
lang geleden dat ik iets geschreven heb, dus dacht klim maar weer eens even op mn toetsenbord.
alweer bijna 81000 kilometertjes weg met de boxster...en nog steeds..geen straf!
verheug me alweer op de heerlijk zonnige tijden om topless te mogen rijden (en voor de heren onder ons..dan bedoel ik dus eigenlijk roofless)
de auto is inmiddels voorzien van winterbandjes wat met deze omstandigheden bepaald geen straf is.... zit toch best wel kracht op die wieltjes:-)
de wintervelgen hebben we maar voor de verandering eens lakzwart laten spuiten.. net als de rest van de auto..het oog wil ook wel eens iets anders, en aangezien we als we onze partners inruilen er erg weinig voor terugkrijgen...pimpen we de auto maar
de auto is nog iedere dag een genot om in te rijden , veel gekke dingen dus motorisch niet meegemaakt, het is en blijft toch degelijk duits...
en natuurlijk wel vaak haantjes naast me bij het stoplicht die je uitdagen voor een sprintje...maar dan zijn wij vrouwen heeeeeel verstandig , en laten ons vooral niet uit de tent lokken
....alhoewel...soms..
kortom nog steeds heel veel rijplezier...en genot in de boxster..
wens jullie veilige winter toe !
boxsterretje*