Hoi, mijn naam is Wim, 42 jaar, net midlife crisis achter de rug
en woon in het mooie Den Bosch. Sinds 3 jaar ben ik de gelukkige eigenaar van een Grand Prix witte 911 3.2 uit 1987. Voorzien van een G50 bak, schuifdak, zwart leer, en 16" Fuchsen. En zónder kat....
In 1996 is mijn 911 vanuit het Ruhrgebied geïmporteerd door de vader van een goede vriend. Hij kocht 'm van de 2e eigenaar en heeft er in 11 jaar 60.000 kilometer mee gereden. De historie is volledig bekend en vanaf 1996 heeft Paul Geeris al het onderhoud uitgevoerd. Tot op de dag van vandaag overigens... Kost mischien wat meer, maar hij kent m'n 911 inmiddels door-en-door en dat is watl waard.
M'n 911 verkeert, al zeg ik het zelf, zowel technisch als optisch in een prachtig originele staat. Alle stickers op de juiste plek, onverprutst uiterlijk en dito techniek, kurkdroog blok, geen roest, zelfs grotendeels in de eerste lak. Na 196.000 kilometer zijn er natuurlijk wel wat gebruikssporen, al heeft dat ook z'n charme. Overigens ga ik binnenkort wel wat zaken die mij storen aanpakken.
Zo heeft steenslag de lak op de voorbumper en buitenspiegels aangetast, zodat ik deze laat spuiten. Ook is de lak aan de voorzijde vrij dof geworden. Overspuiten lijkt me niet nodig en gezien de originaliteit ook niet gewenst, daarom laat ik 'm binnenkort compleet polijsten. Ben erg benieuwd naar 't resultaat! De Fuchsen zijn ooit met een foute velgenreiniger behandeld, maar de ergste schade heb ik gelukkig kunnen verwijderen (breng je 'm naar een "professionele poetser, krijg je 'm dus zo terug
). Misschien laat ik ooit de boel door Keller aanpakken...
Voor het overige heb ik eigenlijk geen noemenswaardige problemen met mijn 911 (gehad). Heeft zich in 3 jaar en 13.000 kilometer beperkt tot een kapotte dynamo en 2 versleten verstuivers, Zoals gezegd, ik ben een gelukkig eigenaar
Hoewel ik liever achter het stuur zit dan achter m'n PC gaan jullie meer van mij horen! O ja, voor foto's verwijs ik jullie naar m'n album...