|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
ferdinant
audi a4 avant 1.8 tLandgraaf
|
rookie
Hallo allemaal!
Ik ben mijn hele leven al onder invloed van het porsche virus. (nah ja, laten we zeggen vanaf mijn vijfde...) Ik heb helaas nog geen exemplaar, maar daar gaat waarschijnlijk vlug verandering in komen! Als gezinsauto heb ik een audi A4 avant (B7) 1.8t Tevens heb ik een aantal motoren.
Maar mijn passie gaat uit naar mijn eigen 911. Ik hoop dat ik via dit forum genoeg informatie kan verzamelen waar ik op moet letten bij de aanschaf van een 911. Ik heb verstand van autotechniek, maar wil toch de ervaringen horen van mensen die al langer te maken hebben met dit geweldige merk.
Tot schrijvens!
_________________________________________ you unlock this door with the key of imagination!
|
08 aug 2010 21:15 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Re: rookie
hoi. wat voor 911 zoek je?
_________________________________________ oud is beter
|
08 aug 2010 21:31 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
welkom..... wat zijn de eisen en wensen?
|
08 aug 2010 21:39 |
|
|
ferdinant
audi a4 avant 1.8 tLandgraaf
|
Thanx,
Ik zoek een 911 3.2 carrera. Ik heb ook al een post geplaatst waar ik vraag om hulp bij de aankoop. dus, waar vooral op te letten bij de aanschaf van dit type.
_________________________________________ you unlock this door with the key of imagination!
|
08 aug 2010 21:53 |
|
|
horn
PF #57
|
Welkom. Daar de topics teveel op elkaar lijken - Hier verder
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
08 aug 2010 21:57 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|