Goedendag allemaal .
Ik ben Marlon Hak (20 jaar) uit Tiel .
Mijn hobby's
-Knutselen aan voertuigen ( vooral die van mij
)
- Stunting ( achterwieltrucjes op een brommer )
- rijden , toeren , crossen met allerlei voertuigen .
Ik had in 2 weken nadat ik 18 werd mijn rijbewijs gehaald en begon met een
BMW 320i Coupe exclusive 93' zelf hard voor gewerkt en toen helemaal opgeknapt en is nu in nieuwstaat.
Best grappig als beginners auto ...
Een half jaartje geleden kwam de oom van mijn vriendin bij me zitten en we hadden het over Porsche en hij vertelde trots dat hij er zelf ook nog een in bezit heeft .
Tot zijn spijt kon hij er niks meer voor doen de auto was te oud en zou teveel geld kosten om hem weer netjes te krijgen .
Ik heb de Porsche 944 2.5L i 83' over kunnen nemen met als wens om het beestje weer terug op zijn wieltjes te krijgen .
Als automonteur moet dat niet zo heel moeilijk zijn toch //?
De auto stond al 4.5 jaar onder een afdak geparkeerd in Belgie , en niet meer naar om gekeken .
De dag dat ik de auto op ging halen nam ik voor de zekerheid een goede nieuwe accu mee wat brandstof en een banden pomp zodat hij de auto ambulance op kon .
Ik sloot de accu aan ging zitten en draaide de sleutel op contact . tot onze verbazing zag de binnenkant er nog geweldig uit en alle speeltjes en lampjes deden het nog perfect !
De vorige eigenaar had hem 50000 km geleden helemaal compleet laten reviseren dus hij liep gelijk al als nieuw .
Ik heb er nu een kleine 4 /5 maandjes aan gewerkt op mn gemakje en ik rij nu echt sinds afgelopen week er lekker mee rond !! geweldig zon auto !!
De buitenkant zit nog wel wat werk aan , lak WAS rood en dat is hij nu nog alleen maar op sommige plekken . haha
ik zal even proberen hier foto's erbij te zetten . ben nieuw met forums dus moet even kijken hoe dat werkt ,..
Ben zeer trots met mn oude Porsche !! (A)
Tot snel en aangenaam allemaal !
/Marlon Hak