Michiel stelt zich voor 911 carrera 1986
Hallo Porsche liefhebbers,
Mijn naam is Michiel. 29 jaar.
Ik werk als arts in opleiding tot radioloog.
ruim 7,5 jaar samenwonend met een fantastische vrouw (ook arts).
Sinds iets meer dan een jaar rij ik recreatief in een 911 3.2 coupe uit 1986.
De auto is in 2001 geïmporteerd vanuit Italië. Ik ben de derde nederlandse eigenaar.
De auto is flink onder handen genomen door de vorige eigenaar en volledig gedocumenteerd:
Volledig overgespoten in donkergrijs (auto was eerst wit). Alle rubbers etc nieuw.
Versnellingsbak gereviseerd (915).
Prachtige 16 inch fuchs-wielen.
Interieur nieuw (niet ieders smaak, niet origineel, maar ik vind het mooi, het zweet niet en het alcantara houdt je goed vast in de bochten).
Alle elektrische zaken vervangen in de afgelopen jaren.
Door mij vervangen:
; Bougiekabels / verdeler en rotor / bougies (auto liep op 4 cilinders na 1 vochtig nachtje buiten slapen (staat normaal altijd binnen)
; Boge dempers waren na 25 jaar niet meer werkzaam en zijn vervangen door Bilstein Turbo dempers. Extreem positief effect op het weggedrag!
Binnenkort vervang ik de brulpijp door een originele demper. Niet dat hij binnen teveel geluid maakt, maar het geluid is buiten erg hard en laag: Denk VW kever meets Plymouth 'cuda...
De huidige uitlaat is een dp11 (dp-motorsport.de).
Km-stand is ~165000.
Andere auto's: Mercedes 508d 1987 legerambulance omgebouwd tot camper. Bmw e34 530i v8 man. sedan 1995. Volkswagen lupo 3l tdi 2000.
Droomauto's: 959 / 993 turbo S / ... 917.. voor op mijn customized prive circuit met o.a. Mulsanne Straight / Eau Rouge / Becketts complex / Tarzanbocht en Fuchsrohre.
Hekel aan: Agressiviteit in het algemeen.
Ontmoeten: Atul Gawande.
Ik lees al jaren mee op het forum, maar had mij nog nooit voorgesteld. Bij deze.
Foto's: