Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 23:30

Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Hallo 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Hallo
Hallo,

Bij deze mijn eerste berichtje op dit forum. Afgelopen weekend geinspireerd geraakt over Porsches. Oldtimers / sportauto's hebben mij altijd geboeid. Ben ooit eens op zoek gegaan naar een sleutelcursus om meer van autotechniek te leren. Ik ben wat dat betreft een leek.

Terug naar de Porsches. Ik ben gaan zoeken naar Porsches, van 993, de auto van de Porsche-eigenaar die ik sprak, tot de meer betaalbare 944. Ik neig nu heel erg naar een 944 s2. Het wordt, mits ik besluit tot aankoop, voor mij echt een mooi weer auto. Mooi weer auto, dus ook een stalling. Alleen die heb ik niet... Links en rechts wel op marktplaats gekeken, wie weet.

Mooi weer dus, cabrio? Ja mogelijk wel. Waarom eigelijk niet. Ben de 50 nog niet gepasseerd, ben zelfs nog geen 30 dus dan mag het toch? Of juist niet?

Ok, cabrio wordt het, of toch niet? Maar wel eentje met een onderhoudshistorie. Zoals gezegd geen kennis van autotechniek. Dan even goed zoeken en wat meer uitgeven. Kom ik deze http://www.sleutelbloem.nl/aanbod/33523 ... ll-options tegen, precies kloppend, alleen die km-stand...

Verzekering, is ook wel belangrijk. Ik kom echter uit op een maandpremie van 85 euro. Dat moet goedkoper kunnen. Ik zal snel het forum eens doorspitten waar jullie verzekeren.

Ben benieuw naar jullie reacties.

Groeten,

Jochem

P.s. Een verwijzing naar een mogelijke eigenaar: http://www.rtvhellendoorn.nl/index.php? ... &Itemid=68 en
http://www.asvh.nl/diversen/Uitslag%20E ... 20Site.xls

Laatst bijgewerkt door Jochem op 13 okt 2011 23:45, in totaal 2 keer bewerkt.

13 okt 2011 23:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Bericht Re: Hallo
Leuke 944 cabrio....elders een aankoopkeuring en je weet meer....succes....

13 okt 2011 23:37
Profiel
Lada
Helemaal in het zuiden.
Massage stoel? In een 944?

Ben persoonlijk niet zo'n fan van de 944 maar op de foto's ziet hij er keurig uit en de prijs is volgens mij best netjes. De hoge km stand hoeft geen belemmering te zijn. AKK en je weet meer. Mochten er dingen aan het licht komen heb je meteen wat om over te onderhandelen. Reken er wel op dat bij wagens van deze leeftijd meestal wat gebreken zijn die nogal in de papieren kunnen lopen.

Ow ja, welkom :mrgreen:

14 okt 2011 1:09
Profiel
PorscheForum Rookie
Welkom hier. Mijn 944 is inmiddels 3 maal de teller rond gegaan (300.000 +) en rijdt nog prima.
Gelukkig weten ze bij Porsche al lang hoe je kwaliteit bouwt.
Wel het noodzakelijke onderhoud controleren...

en welkom!

16 okt 2011 15:29
Profiel
PorscheForum Rookie
Mijn 944 type I (1983, geen cabrio, wel targa) kan je anders ook wel bekijken, als je geinterresseerd bent.

16 okt 2011 15:31
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Google de Sleutelbloem even. Ik zou er persoonlijk nog geen step kopen.

16 okt 2011 15:48
Profiel
Denk dat TS een sleutelbloemtrol is. :?

16 okt 2011 16:34
Profiel
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
idd. google even op sleutelbloem (of sleutelbloemstraat). Zijn niet de mensen die ik op de verjaardag zou willen hebben, laat staan dat ik daar een auto zou kopen...

16 okt 2011 17:14
Profiel
Omg. Amsterdam
:popcorn: :popcorn: .... trol? :roll:

16 okt 2011 17:24
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 9 berichten ]