Goedenavond!
Ik ben Jeffrey Willems, een 22 jarige student L&R waar ik op het moment zeer druk mee bezig ben.
Toch wilde ik mijn momenten hebben om te kunnen ontspannen, daarom heb ik wekenlang gezocht naar
de ultieme oldtimer om in het weekend zelf onder te liggen, vies te maken en daarna fantastisch op te knappen.
Omdat ik aan m'n huidige (eerste) auto alleen de beurten zelf doe maar er verder af wil blijven (Opel astra G uit 2002) zocht ik toch een mooi project. Omdat ik toch zo'n 30.000 km per jaar rij wil ik alles leren van voor tot achter wat dan ook maar met auto's te maken heeft.
Ik ben uiteindelijk gestuit op een mooie Porsche 924 uit '77, nog volledig origineel. Ik heb daarbij nog een kofferbak aan extra onderdelen erbij gekregen.
Natuurlijk zijn er mankementen zoals een slippende koppeling, gescheurde bestuurdersstoel en scheuren in het dak (geen in het dashboard). Verder is hij mechanisch prima in orde.
Voor de aankomende maanden heb ik flink wat op mijn 'to do' list staan, en hoogstwaarschijnlijk wil ik een beroep doen op uw expertise, ervaring en mening.
Hier de enige foto die ik op dit moment heb:
Mijn lijst bestaat op het moment uit:
-nieuwe koppelingsplaten + drukgroep (of volledig nieuwe 5-bak {016}, tips iemand? )
-velgen laten zandstralen en zwart spuiten
-nieuwe geluidsinstallatie aanschaffen (lees 2 nieuwe speakers achterin + center)
-stoelen laten repareren, door bekleding naar kleermaker te brengen (tevens graag het Porsche logo laten borduren in de hoofdsteunen)
-minder belangrijk: nieuwe voorbumper (liefst model 924 GT)
Als iemand nog tips heeft waar ik beslist aan moet denken, graag een reactie!
Alvast bedankt voor het commentaar en advies!
Jeffrey