Ik zal mij op dit forum voorstellen. Ik ben Mattijs. Ik heb sinds 2009 een witte 911 2.7coupe uit 1976. Grandprix white met een soort kreeft rood interieur met hoogpolig tapijt. Ik rij dagelijks in de 911 ongeveer 25 km heen en weer naar m'n werk. Omgeving Arnhem Ik heb helaas al de nodige zaken moeten doen aan de auto. Tapeinden, hkz unit, cilinderkoppen rereviseerd nieuwe tank nieuwe benzinepomp etc etc. Ondanks deze financiele tegenslagen is het rijden in deze 911 nog steeds gaaf!!
Groeten Mattijs
13 dec 2011 21:51
Bassen
ex. 964 C4, '89. ex. 911 Carrera 3.2, '85
Leiden
Re: Even voorstellen Mattijs
Welkom hier, foto's zijn welkom Zou overigens niet snel de porsche pakken voor zulke kleine afstanden.
_________________________________________ Ben jij soms nieuw(s) hier?
13 dec 2011 21:54
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
N(i)et genoeg, die 25 Km
Welkom Mattijs
13 dec 2011 21:55
bully
Welkom Mattijs Waar blijven de foto's? foto plaatsen
13 dec 2011 21:56
Cloaca
Porsche diversen
Overijssel
mattijs schreef:
Ik heb helaas al de nodige zaken moeten doen aan de auto. Tapeinden, hkz unit, cilinderkoppen rereviseerd nieuwe tank nieuwe benzinepomp etc etc. Ondanks deze financiele tegenslagen is het rijden in deze 911 nog steeds gaaf!!
Groeten Mattijs
Ik ken het mattijs, ik voel met je mee.... In ieder geval welkom... i
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
13 dec 2011 22:26
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
welkom hier Matthijs!
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum