Hallo medeforumers, mijn naam is Fabian 34 jaar en ben sinds een paar dagen in het bezit van mijn eerste Porsche
Het om een 911-996, GT3 set er op... de kleur was niet mijn eerste keus, maar in het echt vond ik het persoonlijk toch echt wel heel mooi
Mooie breedset en een dik uitlaat systeem...lekker soundje hoor!!
Was wel grappig dat enkele een vraag hadden gesteld over deze auto op dit forum. Bij een iets exclusievere auto struin ik namelijk ook altijd even forums af op zoek naar "vreemde" historie van een auto, als die bekend is.
De verkoper was een bekende van mij en doet sinds hij auto kan rijden wel iets met Porsches naast zijn core business, namelijk motoren. Dus als hij hem test dan zit het wel snor wat mij betreft, ik heb er gewoon weinig verstand van.
Auto is helemaal voorzien van een historie vanaf de geboortedatum, tot enkele maanden geleden.....pfffff wat een rekeningen zeg allemaal, ben blij dat bijna alles vernieuwd is, wat er maar uberhaupt stuk kon gaan...
Overigens was hij eerlijk over de dimlichten die het niet deden......maaaar dit was in 15 minuten verholpen dank zij jullie.... kwestie van koplamp er uit, WD40 op de contacten spuiten en de xenon kwam weer tot leven