Hallo mede Porsche liefhebbers; Na lang mee gelezen te hebben op dit forum, en gisteren enorm te hebben genoten op het PSL treffen in Best, vond ik het toch tijd worden om mij aan te melden en dus ook even voor te stellen.
Mijn naam is Gijs, 26, woonachtig in Bennekom en sinds september vorig jaar staat er (zoals de nickname al doet vermoeden) een 993 c4 onder de carport. Hagel komt weer van de lettercombi in het kenteken. De Porsche wordt door ons ook wel het hageltje genoemd. 'Helaas' is deze niet van mijzelf maar van mijn stiefvader, maar dat mag de pret niet drukken. Ooit hoop ik ook een Porsche te bezitten, en tot die tijd geniet ik lekker mee van deze 993!
Genoeg over mij, nu de auto. Het is een 993 carrera 4 uit '95 in een Nachtblauwe jas. Na aanschaf zijn er inmiddels al een aantal dingen aangepakt;
- Op de koplampen na zijn alle lichtunits vernieuwd, zodat deze weer lekker fris ogen.
- Er is een 3e remlichtspoiler(tje) gemonteerd.
- De aanwezige Blaupunkt radio is vervangen door een Becker Traffic Pro, welke heerlijk klinkt icm het Nokia klankpakket. Al blijft die herrie achterin toch het lekkerst om te horen tijdens het rijden
- Mini-dak-antenne verwijderd.
- Nieuw kofferdeksel rubber.
Voor de beeldvorming:
Foto is gemaakt kort na aanschaf, dus van de bovengenoemde aanpassingen is nog niks te zien. Zal in mijn album recentere foto's plaatsen wanneer ik deze heb.