Ik ben een porscheloze Belg die sedert 6 maanden gestart is met zijn grote zoektocht: Een 993, volledig origineel, in goede staat en met onderhoudshistoriek. En dit voor mijn 40ste verjaardag. Aangezien deze met rasse schreden nadert en de zoektocht vastloopt zou ik graag via dit forum wat hulp willen inroepen.
De zoektocht zal ik verderzetten in de gepaste topic lijst(gezocht).
met vriendelijke en hoopvolle groeten uit België,
Jan
18 jun 2012 16:45
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Re: Voorstellen
Welkom Jan
Ben benieuwd naar je wensenlijstje en budget - maar dat zullen we vast in dat andere topic wel lezen
18 jun 2012 16:49
manomed
Hoi Olaf,
Zal je inderdaad kunen lezen na mijn 10 posts? Ben er ondertussen achter dat dit een guideline is van dit forum. Ik ben mijn best aan het doen.
Bedankt alvast voor de verwelkoming.
18 jun 2012 19:11
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Welkom, 993 is ook een mooie Porsche. Olaf heeft er trouwens nog eentje te koop
18 jun 2012 19:41
manomed
Dan mag hij mij de link bezorgen. Want ondanks optie op eentje is hij nog niet gekocht.
18 jun 2012 19:55
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
.. heb besloten de 993 4S niet (meer) te verkopen - maar 'm over 1 week (exact) naar RSR motors te brengen
.. heb nog wel een 964 - 30 Jahre - in de 'aanbieding' - staat ergens hier en op Porschemarkt
18 jun 2012 20:00
manomed
Schitterende 30 jahre. 4S is schitterend. Weet hier een mooie staan bij August classics maar prijs vind ik hoog.(Al ken ik August hun reputatie wel)
18 jun 2012 20:23
porsche964
964 Targa, 911T hotrod ('70)
EX: 3.2 Coupe
Olaf schreef:
:mrgreen: .. heb besloten de 993 4S niet (meer) te verkopen - maar 'm over 1 week (exact) naar RSR motors te brengen
.. heb nog wel een 964 - 30 Jahre - in de 'aanbieding' - staat ergens hier en op Porschemarkt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum