Fred 951 stelt zich voor.
Goede morgen,
Ik heb gisteren een hele leuke middag gehad met een aantal mensen van dit forum en dus moet ik mij dan ook even voorstellen.
Ik ben Fred en heb dus een Porsche 951 (in project). Deze auto is champagne kleurig en is belastingvrij. Het kan dus niet anders of dit moet een 'groene' auto zijn. Daarom heb ik hem ook gekocht, want hiervoor had ik een 2CV6 als project, waaraan ik totaal 14 jaar (met een vriend) heb gewerkt. Wij hebben dan ook alles zelf gedaan en alleen gewerkt als het uit kwam en mooi weer was. Toen het project ter APK werd aangeboden kwam hij daar natuurlijk in een keer door. Daarom heb ik hem direct daarna verkocht aan mijn vriend. Die heeft er inmiddels al de nodige km's mee gereden. Zoals gezegd was ook die 2CV6 al groen, mintgroen noemen ze die kleur en bovendien verbruikt hij ook heel weinig brandstof. Dat bevalt mij dus ook aan deze 951. Ik heb hem al bijna een jaar en nog geen druppel benzine gekocht....
.
Maar ooit zal ik hiermee ook rijden...... tot die tijd geniet ik van mijn golf cabriolet. Ook heerlijk rijden, vooral met dit weer!
Verder ben ik ook nog motorrijder, wat ik ook met veel plezier doe (op een BMW, ik zeg dus verder ook niets over mijn leeftijd!!).
Ik woon in Assen, ben getrouwd en heb 2 kinderen. Een jongen en een meisje.
Ik hoop veel plezier te beleven aan dit forum, maar ben niet echt heel actief!!
Met vriendelijke groet,
Fred