Edwin -luchtpomper- stelt zich even voor
Hallo, mijn naam is Edwin, 35 jaar en woonachtig in de regio Hoeksewaard. Ik ben gelukkig getrouwd en vader van een geweldige zoon van 3 jaar oud.
Ik was mijn VW hobby na 12 jaar een beetje zat, ik heb diverse VW kevers, buggy's en bussen gehad, opgeknapt, gelast, verlaagd, getuned etc etc en nu was ik toe aan een nieuwe hobby en wel een platgeslagen Kever
Een paar foto's van de afgelopen jaren:

Maar nu dus een Porsche 911 Targa, welke een enorm bouwpakket maar zeker ook uitdaging zal zijn... Op de foto's ziet hij er leuk uit, maar schijn bedriegd...

Het enige wat hard is, is de bodem en de neus, de zijkanten en het metaalwerk rond de voorruit hebben zeker werk nodig...
Allereerst zullen er nieuwe slotplaten in moeten, beide voorspatborden moeten vervangen worden, 1 kokerbalk moet er vervangen worden en 1 achterscherm sowieso... Maar ik denk dat als ik dan toch bezig ben er gelijk maar turbo schermen opzet. Verder zit er geen motor in en zit het stuur aan de verkeerde kant
Oh ja, de Targa staat nog steeds op Engels kenteken dus ik moet nog langs de RDW voor NL kenteken. En aangezien ik toch nog langs de RDW moet, waarom zou ik er dan niet gelijk een cabrio van maken???? Iemand hier ervaring mee, want ik heb al een beetje zitten zoeken op internet/RDW site en ik zie dat sommige Targa's die op NL kenteken staan gewoon geregistreerd staan als cabriolet?? Dan lijkt mij zo'n ombouw naar cabrio niet zo'n heel groot probleem... Of wel?
Een paar plaatjes:

Oftewel een compleet restauratie project, maar dat houdt mij weer van de straat! Ik hoop ook dat ik hier op dit forum vele vragen mag stellen want de wegen naar VW onderdelen weet ik wel, Porsche is even een ander verhaal...