Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 1:19

Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
opnieuw voorstellen 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht opnieuw voorstellen
Hoi allemaal,

Mijn naam is William en ik kom oorspronkelijk uit de omgeving Amsterdam/Schiphol. Echter woon ik nu al weer wat jaartjes in Oostenrijk, maar ben nog zeer regelmatig in het land, en blijf natuurlijk altijd een Hollander. :D

Voorheen was ik al lid bij dit forum, maar dan praten we bijna over een ander era. Zodoende kan ik ook niets meer terug vinden van mijzelf uit die tijd en ook het account niet meer.

Ik ben nog altijd in het bezit van mijn zwarte 944 modeljaar 1987, welke in een uitmuntende staat is. Mede natuurlijk doordat hij in Nederland meestal binnen staat en ik er de afgelopen jaren ook niet mee bezig ben geweest.

Maar aangezien oude liefde (letterlijk en figuurlijk) niet roest, ben ik wel van plan om weer actief deel te nemen aan het forum. Tevens overweeg ik om een 996 of 997 aan te gaan schaffen. De 993 is altijd mijn voorkeur geweest, maar vind ik door de huidige prijzen niet zo interessant meer als vroeger.

19 nov 2012 17:43
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911 SC (ex 964 coupe, ex 993 targa)
Bericht Re: opnieuw voorstellen
Dan kunnen we elkaar een hand geven. Ook ik verblijf regelmatig in deze twee landen.

19 nov 2012 19:21
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 2 berichten ]