Sinds kort lees ik af en toe wat berichten mee hier dus ik dacht: laat ik me ook maar even soort van voorstellen.
Ik ben 30 jaar en net zoals zovelen fantaseer ik al jaren over een schitterende Porsche voor de deur.
Die is er helaas nog niet, maar ik heb het idee dat het er wel aan zit te komen nu.
Ik vind het super leuk om emoties en verhalen van mensen hier te lezen, bij veel dingen heb ik echt zoiets van "wat herkenbaar".
Tot nog toe heb ik me laten tegenhouden door het "is dat nou wel verstandig?" duiveltje in mijn hoofd.
Maar uiteindelijk is dat andere duiveltje die zegt: "je leeft maar één keer, als je het kan doen en graag wil doen, doe het dan gewoon en geniet met volle teugen" steeds meer de overhand aan het krijgen geloof ik
Een al enige jaren geliefkooste Boxster leek mij ideaal, maar vanwege aankomende gezinsuitbreiding is dat bijzonder onpraktisch (2e auto geen optie).
Daarom ben ik me nu aan het oriënteren op een 996 (vanwege de extra zitplekken) van rond de 20k. Ik moet wel snel zijn voor mijn vriendin het potje voor reparaties opmaakt aan design baby spullen (grapje).
Een paar maanden geleden een Boxster gehuurd en dat vond ik echt een onvergetelijke ervaring.
Ik hoop nog veel te mogen genieten en leren van de leuke, nuttige en sterke teksten hier en af en toe niet gehinderd door enige kennis van auto's zelf wat bij te mogen dragen met een onnozele of totaal misplaatste opmerking.