Vanwege mijn beroep ben ik lid geworden, niet dat ik geen liefde voel voor Porsche. Maar ben gewoon meer liefhebber van limousines, dus een Panamera vind ik top.
Op ieder auto forum vind je heel veel informatie over het desbetreffende merk, dus daarom mijn aanmelding. Uit een faillissement hebben we veel oudere onderdelen van onder andere ook Porsche aangekocht. En die verkoop ik via marktplaats. Maar aangezien niet alles op internet staat probeer ik hier wijzer te worden.
Direct adverteren direct na een aanmelding is begrijpelijk niet gewenst en zal ik respecteren.
Dus alleen vragen van mijn kant, en natuurlijk bewondering voor jullie "hobby".
23 apr 2014 10:13
horn
PF #57
Re: Even voorstellen helaas beroepsmatig...
niestyboy schreef:
Direct adverteren direct na een aanmelding is begrijpelijk niet gewenst en zal ik respecteren.
Welkom. Commercieel adverteren is ook niet gewenst als je al jaren rondloopt. Als we je vragen kunnen beantwoorden uiteraard geen probleem. Tenzij je vraag is 'wie wil mijn onderdelen kopen...?'
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
23 apr 2014 10:36
993Aventuragrun
Ex 993, ex 3.2 CC (2x) Vinkeveen
Welkom, en eerlijk verhaal
Ben weliswaar geen moderator zoals Horn hierboven, en ken dus ook niet alle forum regels.
...maar ben wel benieuwd wat je te koop hebt
Grt Marco
23 apr 2014 21:46
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
Mocht je nog een setje 18" speedlines hebben, pb dan maar.......
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
25 apr 2014 18:34
horn
PF #57
Vraag: "stel dat ik een set 18" speedlines te koop zou hebben, zou er hier dan iemand in geïnteresseerd zijn..."
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum