|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
Marcelw
|
Intro
Hallo allemaal,
Ik ben Marcel, ondernemer en autofanaat. Heb nog geen Porsche ervaring. Op dit moment rijd ik een 2013 Audi A7 3.0 TDI Q S-line en heeft mijn vrouw een Renault Grand Espace (4 kinderen en 1 kind op komst..) Wij willen graag onze 'vloot' aanvullen met een leuke, wat oudere Cayenne. Liefst gewoon een 3.2 V6. Kunnen deze gemakkelijk een wat hogere km stand aan? Ik heb een bod gedaan op een auto met 225000 km en wil hier een jaar of 3 mee rijden en dan een jongere kopen. Per jaar ca. 10000 km is het maximum.
|
21 jan 2014 13:11 |
|
|
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
Re: Intro
Alles valt en staat bij hoe een auto onderhouden en gebruikt is.... Goed onderhoud is nog wel traceerbaar.... de rest niet.....
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
21 jan 2014 13:17 |
|
|
Jip
997 4S HP, ex
Boxster S, ex BoxsterZoetermeer
|
Re: Intro
Van de 3.2 V6 is het verbruik ook nog redelijk, reden waarom vaak zwaarder gemotoriseerde types goedkoper zijn in aanschaf. Ik lees vrij weinig op het forum over problemen bij de Cayenne, anders dan het brandstofverbruik bij de top modellen.
|
21 jan 2014 13:27 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|