Zoals gebruikelijk op fora's zal ik me hier ook even voorstellen.
De naam is Johan Vorsterman van Oijen. Alweer een tijdje een 50'er qua leeftijd.
Ik ben op dit forum terecht gekomen vanwege een zoektocht naar een cabrio. Porsche en Mercedes staan voorlopig hoog op het verlanglijstje.
Ik ben al jaren Alfist en rij momenteel met een 159 1750tbi (getuned). Het is een heerlijke auto, een echte heren auto.
Van mijn twee dochters is er inmiddels eentje het huis uit om te gaan studeren. De andere zal niet lang daarna volgen hopen wij.
Tijd dus om één van de twee familie auto's de deur uit de doen. Dat gaat dus de Alfa worden.
We, mijn geliefde vrouw en ik, willen wat vaker saampjes Europa gaan verkennen. Bij voorkeur dus in een cabrio.
De aandacht is nu even gevestigd op een Boxster of 911. Vind beiden mooi, maar moet ook naar de portomonee kijken.
Voorlopig even rondneuzen op dit forum.
Ik fotografeer ook graag auto's, werk af en toe commercieel, maar wat mij betreft blijft het in de hobby sfeer.
de enige Porsches die ik heb gefotografeerd zijn een Boxster en een 911.
Zie hier een youtube filmpje. We geven hier een automotive strobist workshop. Ik ben de 'donkere' fotograaf.
http://www.youtube.com/watch?v=dKPMnauT3d0Groet,
Johan.