Hallo iedereen!
Ik zal me ook eens kort voorstellen nu ik me hier heb aangemeld.
Ik ben Wouter, afkomstig uit Belgiƫ en op dit moment 25 jaar oud.
Ondertussen ben ik al een jaar op 15 porsche gek, en nu zelf op zoek naar m'n eerste porsche.
Het begon allemaal met racespelletjes waardoor ik me begon te interesseren in de snellere en exotische wagens.
Porsche leek altijd al een speciaal plekje te krijgen in m'n hart en toen een ex van me plots vertelde dat haar vader een Turbo staan had
ging de bal enkel nog meer aan het rollen. Die man nam me op mee op vss meeting en trackdays. Waardoor ik echt een porsche addict ben geworden.
Ondertussen heb ik veel evenementen bezocht, die ik probeer vast te leggen (jammergenoeg niet genoeg tijd om mee daar echt in te verdiepen en te verbeteren),
zie link voor wat foto's
https://www.flickr.com/photos/wout_rc/Tijdschriften, boeken en forums gelezen, huis gekocht en getrouwd en zo vind ik het eigenlijk wel tijd om eens zelf te kijken om een porsche aan te schaffen.
M'n droomwagen is eigenlijk een 996 GT3 Mk1, maar valt op dit moment uit m'n budget. Voor de rest heb ik een zwak voor de SWB modellen en alles waar een RS op plakt.
Maar zoals daarnet gezegd valt dit allemaal wat uit m'n budget, en zal m'n eerste porsche een ander model worden.
Op dit moment heb ik m'n oog laten vallen op enkele SC'jes, eventuele mooie 944's of 968 zijn ook altijd welkom.
Zo hier alvast een korte samenvatting van m'n interesses
Grtjs
Wouter