Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 15:45

Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Even voorstellen 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Even voorstellen
Na een lange tijd hier weer terug. Maar weer opnieuw voorstellen lijkt me.

Ik en mijn vriendin zijn grote liefhebbers van auto's en Porsches in het bijzonder. Op dit moment hebben we al weer een tijdje de tweede Boxster. De eerste was een blauwe 986. Ooit door de vorige eigenaar uit de VS geïmporteerd. Veel pezier van gehad. Mijn vriendn reed er dagelijks in. Prachtig om er mee op wintersport te gaan met skies op de dakdragers! een geweldg gezicht. Het open rijden met de Boxster in de bergen is het mooist.
Sinds 2011 de tweede Boxster (een 987 uit 2008). Mooi metallic zwart, met lichte leren bekling. Hier hebben we ook er veel lol mee. Deze staat nu te koop.

Link geveegd door MOD: Het PF is geen doorgeefluik voor advertentie-sites. :idea:

Wellicht tijd voor de volgende stap ... een (variant van de) 911?

Ik rijd regelmatig historische rallies. Dat doe ik met een hele goed vriend in een MG (is dat vloeken hier?...). Ook een geweldige rally auto met een heel ander karakter. Deze auto heb ik al 25 jaar, die gaat niet meer weg.

Gisteren bij het Winter Event geweest van vn Porsche A Point Amsteram... dan zie je dat er altijd nog wat te wensen overblijft... een 918 Spyder...?

01 dec 2014 20:00
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 1 bericht ]