Nog even netjes voorstellen...
Hoi Allemaal,
Ook ik wil (net als de rest) mezelf even netjes voorstellen, ik heb al diverse keren gebruik gemaakt van het forum voor het opzoeken van informatie over Porsches en nu is het dan toch echt zover.. ...mijn eerste Porsche, dan kom ik natuurlijk niet meer om voorstellen uit
.
Mijn naam is Roland en Ik ben 29 jaar oud en woonachtig in het Brabantse land (nabij Tilburg) samen met mijn vriendin. Na een paar jaar een Audi TT MK2 (8J voor de kenners
) gereden te hebben vond ik het tijd worden voor een stapje hoger, dat is uiteindelijk een antraciet grijze Porsche Cayman S uit 2007 geworden. Ik ben al jaren helemaal verliefd op het design van deze auto en kan er dan ook dagen (zo niet weken) naar blijven kijken, mijn vriendin begint zich nog nét niet af te vragen of ik liever naar haar heupen kijk of naar de heupen van de Cayman S
.
Ik heb de Porsche meeting in Raamsdonksveer helaas moeten missen maar kom zeker nog een keer op een van de Porsche meetings om de bolides van vele van de forumleden hier te bewonderen, dus wellicht komen we elkaar daar nog eens tegen.
Ohh... en natuurlijk een fototje....