|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
Eindelijk eens voorstellen
Auteur |
Bericht |
Cyril
|
Eindelijk eens voorstellen
Al een hele tijd ingeschreven op het forum en "stiekem" meegelezen.
Ik ben al een hele tijd op zoek geweest naar de voor mij perfecte 911. Nooit haast gehad want het is een auto voor erbij voor ons.
Alle voors en tegens (kennis veelal hier opgedaan, waarvoor dank) afgewogen en recent een 996 mkII gekocht.
Ik ben er echt helemaal blij mee en elke keer als ik hem uit de garage rij komt er een glimlach op mijn gezicht. Kijk en daar doe ik het voor. Ik heb er niet heel veel tijd voor maar als het weer het toelaat rijdt ik ermee, met een glimlach.
Iedereen bedankt voor het delen van jullie kennis hier, ik heb er veel aan gehad!
We komen elkaar vast wel eens tegen op een rit of meeting, ik heb er al een paar gehad.
Met vriendelijke groeten, Cyril
|
07 jun 2015 20:47 |
|
|
A-Line
LEEUWARDEN
|
Re: Eindelijk eens voorstellen
Welkom Cyril, Veel plezier in het actief deelnemen op het forum en met de Porsche
|
07 jun 2015 21:52 |
|
|
Marcel1967
Almere
|
Welkom en gefeliciteerd
_________________________________________ www.Flatsix-Sportscar-Collectables.nl Speciale Forumprijzen, pb voor meer info
|
07 jun 2015 22:34 |
|
|
Ardennen
991 S, ex 997 C4, ex: 996 C4SGelderland
|
Gefeliciteerd met je aankoop. Welkom hier en veel rijplezier!
|
08 jun 2015 6:43 |
|
|
ErikP
997 S cabrio in Speedgelb,
Ex Boxster 986Schiedam
|
Welkom, we vroegen ons al af al wie dat toch is die de hele tijd meeleest. Geniet er van, enne; als je foto's hebt...
|
08 jun 2015 7:11 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
welkom, die glimlach blijft hoor!
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
10 jun 2015 13:16 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
|
10 jun 2015 13:40 |
|
|
Bertjan
2008 987 Cayman SVeluwe
|
Wat Master Ken zegt.
Maar wel gefeliciteerd uiteraard en veel plezierige km's gewenst!
_________________________________________ Happiness isn't around the corner - IT IS THE CORNER
|
10 jun 2015 14:29 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|