Ik zal me ook voorstellen, Mijn naam is John ben 65 jaar jong en sinds 1984 in het bezit van een 74er 911 Targa .Voor de 911 een Porsche 924 gereden. Deze gekocht vanwege de roestproblemen van mijn andere liefde , Alfa's ( speciaal de Bertone) Mijn andere speeltjes zijn een MG TD uit 53 en een Fiat 500 uit 70. Dus van alles wat en omdat dat roesten van die Italianen nu onder controle is rijdt ik dagelijks weer een Alfa.
Wat de roesten betreft had ik met de 911 de zelfde problemen als met de Alfa's. Veel roest dus, maar dat heb dus in het begin verholpen met veel uurtjes laswerk etc. De 911 is Rood van kleur en met jaren is er het enige aan gebeurd, zoals de het zwart laten maken van de Targa beugels en de sierlijsten. Wil de 911 weer met de chroomdelen voorzien, een leuke klus voor het najaar.
Genoeg informatie voor nu.
Groet John
20 jun 2015 17:39
A-Line
LEEUWARDEN
Re: Even Voorstellen
Een 74 Targa dat schreeuwt om foto's. Kom maar op!!!
En uiteraard Welcom
20 jun 2015 18:50
Robbierob
Ex. 911 Carrera 3.2 Moosgrün metallic,
nu Alpine A110 Legende Iriswit
Regio 077
Welkom John op dit forum, en uiteraard zien we graag de foto's van deze bewuste 911 Targa
_________________________________________ Less is more !
20 jun 2015 20:13
Cloaca
Porsche diversen
Overijssel
Welkom.... en wie is Joric?
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum