Bij deze nogmaals een voorstelling met uitleg,
Sommige van jullie kennen mij hier al langer, maar sinds kort is er iets verandert.
ik rij al bijna 8jr met een 930 turbo flatnose die erg lang bij mij in de familie is geweest.
een auto die ik al bijna m'n hele leven ken.
deze auto heb ik terug gekocht en vertroeteld maar het werd zo erg dat ik er op een gegeven moment nog bijna niet meer van kon genieten omdat ik er te voorzichtig en zuinig mee geworden was.
ik heb zoveel met deze wagen mee gemaakt en hij heeft in onze familie ook zo'n geschiedenis dat ik er gewoon niet meer mee weg wilde omdat iemand hem zou kunnen stelen of dat er wat mee zou kunnen gebeuren.
daarom een aantal maanden geleden het plan gevat om op zoek te gaan naar een Porsche er bij om mee te rijden
een aantal zaken bekeken en uiteindelijk besloten dat het een 997 S mk1 moest worden.
bij een aantal verschillende auto's gekeken maar telkens niet het goede gevoel er bij dus de zoektocht duurde voort.
uiteindelijk zou ik ruim 2 weken geleden bij een 997 S mk1 gaan kijken, ik keek 's morgens nog even op internet naar ook wat nieuwere modellen en zag een 997 4S mk2 waar ik gelijk helemaal weg van was!
deze stond te koop bij Porsche centrum eindhoven, daar ben ik toen met mijn 930 heen gereden om toch eens te kijken.
de auto was uit 2009 een 4S met pdk en sportchrono plus pakket en nog wat andere leuke opties, de auto is nieuw verkocht door pce en altijd daar onderhouden.
hij heeft nu 77K gelopen en is werkelijk in nieuwstaat.
deze auto was helemaal wat ik zocht en ook nog eens in dezelfde kleur (indischrot) als mijn 930! (ik wilde geen zwarte of grijze)
maar dit gaf wel een probleem, als ik deze auto wilde kopen dan zou dat betekenen dat ik mijn 930 in ging ruilen
Ik heb daar veel over nagedacht en lijsten met plus en min gemaakt.
uiteindelijk samen met mijn oom die de 930 zolang voor mij gehad heeft eea overlegt en samen proef gaan rijden.
nou ja toen was ik toch wel echt verkocht moet ik zeggen, wat een auto met die pdk bak zeg!
nog samen overlegt en toch besloten de auto te kopen en te gaan genieten van een nieuwe kans om een eigen geschiedenis te gaan maken met deze nieuwe (voor mij) Porsche.
ik ben bij pce echt geweldig leuk ontvangen en begeleid bij het aankoop proces, niks als lof voor hoe de verkoper Glenn Lebonn ons daarin begeleid heeft
ik heb de auto gekocht met Porsche assistance en Porsche approved garantie wat ook wel een lekker gevoel is
afgelopen vrijdag heb ik de auto afgeleverd gekregen en ben gelijk ervan gaan genieten
ik heb een broer in oostenrijk wonen waar ik in mijn vakantie heen zou gaan, zonder hem het voorgaande verhaal te vertellen had ik al besloten om er een gewelidige roadtrip van te maken met de 4S.
afgelopen zondag ben ik dus heerlijk naar oostenrijk gaan rijden en heb ik de gross glockner bedwongen met de 4S!
geweldige ervaring wat ik met de 930 nooit zou hebben gedaan.
Broer was ook enorm verrast uiteraard toen ik ipv de Volvo v40 met de 997 aan kwam rijden
de laatste rit met de 930 (samen met oom) was nog wel even moeilijk, maar wie niet waagt die niet wint!
ik geniet er nu volop van dat ik deze keuze heb gemaakt en hoop dat dit gevoel zo blijft
hartelijke groeten e_930_t