|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
adxx
|
Nieuwe lid!
Goedeavond,
Eindelijk is mijn account geactiveerd heb m namelijk 3 weken geleden al aangemaakt haha, maar goed dat is gelukkig in orde, ik bezit een porsche kjn titantium edition sinds een paar weken, ben er super blij mee helaas weet ik nog niet hoe je fotos plaatst.. anders had ik een paar geplaatst ik lees heel veel nuttige informatie hier op dit forum! Hoe jullie elkaar helpen echt top ben blij dat ik deel mag uitmaken van deze community, en wie weet in de toekomst aanwezig bij een meeting als die er zal zijn!!
Ik had een klein probleempje waar ik mee zat en gelukkig kan ik nu zelf een topic ervoor openen en hopen dat ik erachter kom wat het is!
|
07 nov 2018 20:00 |
|
|
submerged
ex 914-6
Nu Boxster 986.Tolbert. Groningen.
|
Re: Nieuwe lid!
Welkom op het forum.
|
07 nov 2018 20:28 |
|
|
AWW
Ex Panamera Hybrid 2015
991.1 4S cabrio 2013
Ex Macan S 2019
|
Welkom en veel plezier
_________________________________________ I work for peanuts just for the fun of it
|
07 nov 2018 21:40 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Welkom! Mbt tot het probleempje: de punten die je noemt zouden het allemaal kunnen zijn, maar verder helpen Dan de tips die je in het andere topic hebt gehad, heb ik niet. Hoop dat je er na de winter snel achter komt
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
07 nov 2018 22:33 |
|
|
adxx
|
Aah top dankjulliewel allemaal voor de warme welkom! Ja het is even uitvogelen, hoop dat het niks ergs is!
|
08 nov 2018 0:24 |
|
|
Porsche gek!
3.0 SC Jubileum '81 & een
3.2 G50 Cabrio '87
|
Welkom
_________________________________________ "Little Bastard"
|