Even voorstellen. Mijn naam is F noord. 31 jaar en woonachtig in het noorden van het land. Ik werk voor/in een leuke start-up. Altijd al gek geweest van Porsche. Helaas ben ik nog druk aan het sparen om ooit zelf een 911 te rijden. Zucht.
Nu heb ik ook direct een brutale vraag..
Het idee is om periodiek een collum te gaan schrijven en deze te verspreiden onder mijn relaties. Ieder kwartaal een leuk verhaal uit mijn vakgebied. Voor de eerste collum wil ik wat schrijven over oa mijn liefde voor Porsche, snelheid en hoe ik dit gebruik tijdens mijn werk. Natuurlijk hoort daar een mooie foto van mij met bijv een 911 bij. Dus ik ging kijken of ik ergens een 911 kon huren. Zoals ik verwachte is dit best prijzig.
Ik ga het gewoon vragen: Wie lijkt het leuk om eens met zijn of haar Porsche naar een mooie locatie te rijden ( km vergoeding in overleg). Vervolgens zullen er een aantal foto's van mij met de wagen gemaakt worden ( kenteken hoeft niet zichtbaar).
Als tegenprestatie: Km vergoeding De fotograaf maakt op mijn kosten ook een aantal mooie foto's van jouw wagen evt met jezelf er bij. Ik trakteer op een heerlijke lunch.
Meer info? Neem even contact met mij op. mocht dit tegen de regels zijn dan verneem ik het ook graag.
Laatst bijgewerkt door F.noord op 16 jul 2016 18:19, in totaal 1 keer bewerkt.
16 jul 2016 13:49
horn
PF #57
Re: Nee heb ik...
Leuk plan, denk dat je wel iemand vindt. Wat voor model heeft je voorkeur?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
16 jul 2016 17:08
Maarten
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Een collum??
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
16 jul 2016 17:20
F.noord
Een colum natuurlijk Ik type op mijn iPhone met haar vreselijke woordenboek.
Mijn voorkeur zou uitgaan naar een 964. Waarmee ik absoluut niet wil zeggen dat andere modellen niet welkom zijn!
Hopelijk lijkt iemand het leuk...
16 jul 2016 18:18
Tilt!
Denk dat je column bedoelt
_________________________________________ If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
16 jul 2016 18:25
F.noord
C.o.l.u.m.n.
16 jul 2016 18:35
doctor porsche
993 4s 96
993 C2T 95
FIAT 500 69
hahahahaha goed verhaal, NOT com com zech first inmpressie kan je maar een keer maken
_________________________________________ Always be yourself, unless you can be a pirate, then always be a pirate
16 jul 2016 19:56
horn
PF #57
niet zo zeiken en zorgen dat die gozer met een 964 op de foto kan.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
16 jul 2016 19:57
doctor porsche
993 4s 96
993 C2T 95
FIAT 500 69
horn schreef:
niet zo zeiken en zorgen dat die gozer met een 964 op de foto kan.
_________________________________________ Always be yourself, unless you can be a pirate, then always be a pirate
16 jul 2016 19:59
horn
PF #57
was tegen jou én al je voorgangers...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum