Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 nov 2024 15:14

Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Dakdrager 996 gezocht 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Dakdrager 996 gezocht
Tijdje offline. Maar er is zeker niet stil gezeten! De millennium maakt het goed. Vakantie italie was top 4000km zonder problemen.

Ik heb twee weken geleden de auto bij Resto gebracht voor alle modificaties. De IMS bleek een behoorlijk goede keus. Als ik dat niet gedaan had zou die met een paar kilometer later de soep ingelopen zijn. Kan het toch iedereen aanraden er even door deze jongens naar te laten kijken. De koelmodificatie ook laten uitvoeren.

Momenteel worden nieuwe Michelin winterbanden om set velgen gedraaid omdat we volgende week naar Ischgl op wintersport gaan. Iemand nog dakdragers voor ski's of tips dit last moment nog te regelen?

Tot zover! Gr

Laatst bijgewerkt door Porsche Millenium op 08 feb 2016 11:24, in totaal 1 keer bewerkt.

05 feb 2016 23:57
Profiel
PorscheForum Rakker
997 4S HP, ex Boxster S, ex Boxster
Zoetermeer
Bericht Re: Update
Kan je niet helpen aan dakdragers; alvast prettige vakantie..! :drive:

PS: wellicht ff titel aanpassen als je een dakdrager zoekt

08 feb 2016 10:02
Profiel
Bericht Re: Dakdrager 996 gezocht
Google ? :oops:
http://www.rameder.nl/dakdrager-zoeker/ ... 4-carrera/
Thule: vanaf €167 tot....
:popcorn:

09 feb 2016 1:06
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Dakdrager 996 gezocht
Ben je al weg? Ik heb wel een setje dakdragers, moet je zelf de box regelen. Mijn box is wel érg groot. Voor een forumprijsje te huur. Heb ze alleen tweedehands gekocht en nog nooit gemonteerd dus meteen we samen ff een poging tot montage doen

14 feb 2016 21:19
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht houten deurklepje rechter portier
Ben al terug! Mooie week gehad in Ischgl. Erg leuk door de sneeuw het was een plaatje! Bedankt voor het aanbod!

Ervaring na de 2 modificaties van Resto... Allemaal top temperatuur blijft constant op 80.

Wel ben ik nu tijdje opzoek naar een houtenklepje voor m'n opbergvakje aan het rechter portier (zitten kleine cracks in). Mocht iemand een tip hebben of dit hebben liggen... Hoor ik graag. (Heb even onderwerp aangepast)

Mogelijk dit jaar nog keer het geluid van de uitlaat laten aanpakken. Carnewal over de grens was top begreep ik. Dit kan dan ook met een knopje op de middenconsole bediend worden?

20 feb 2016 22:20
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 5 berichten ]