Mijn naam is Jeroen, ben 55 jaar. Ben na ca. 30 jaar geduld hebben gehad, sinds begin februari dit jaar in t bezit van een Porsche 911-993 Carrera. In de prachtige kleur nachtblauw. t Betreft een 6 versnellingen handgeschakelde versie. Waar t mij om ging was een lucht gekoelde 6 cilinder. t Model en die motor dat is waar t eigenlijk om gaat. Tenminste bij mij. Ik kan genieten van de auto, door er omheen te lopen naast te gaan zitten. Heerlijk. Vandaag is de dag dat ie getaxeerd moet worden. Ben reuze benieuwd. Laat t maar snel voorjaar worden..... Dan gaat ie de weg op....
14 feb 2018 12:08
Cazzo Super Veloce
993 4S
Re: Even voorstellen
Hallo Jeroen; gefeliciteerd met de 993, the best 911 X far
_________________________________________ GREEN IS GOOD
14 feb 2018 12:36
Robbierob
Ex. 911 Carrera 3.2 Moosgrün metallic,
nu Alpine A110 Legende Iriswit
Regio 077
Welkom Jeroen, veel plezier met jouw 993 en natuurlijk aan en op dit forum voor de echte Porsche liefhebbers Ps foto's worden altijd zeer gewaardeerd
_________________________________________ Less is more !
14 feb 2018 12:54
A-Line
LEEUWARDEN
Gefeliciteerd en Welkom. Mooie wagen z'n 993
14 feb 2018 20:48
Jeroen993
[album][/album][quote="Jeroen993"]Mijn naam is Jeroen, ben 55 jaar. Ben na ca. 30 jaar geduld hebben gehad, sinds begin februari dit jaar in t bezit van een Porsche 911-993 Carrera. In de prachtige kleur nachtblauw. t Betreft een 6 versnellingen handgeschakelde versie. Waar t mij om ging was een lucht gekoelde 6 cilinder. t Model en die motor dat is waar t eigenlijk om gaat. Tenminste bij mij. Ik kan genieten van de auto, door er omheen te lopen naast te gaan zitten. Heerlijk. Vandaag is de dag dat ie getaxeerd moet worden. Ben reuze benieuwd. Laat t maar snel voorjaar worden..... Dan gaat ie de weg op....
14 feb 2018 21:14
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
Welkom Jeroen goede keus een 993, Nog ff oefenen om de foto hier te plaatsen zie ik.
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
14 feb 2018 21:17
doctor porsche
993 4s 96
993 C2T 95
FIAT 500 69
Top! Gefelicteerd Fooooottooooo’s
_________________________________________ Always be yourself, unless you can be a pirate, then always be a pirate
14 feb 2018 23:08
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
Welkom hier! Nu nog de fotos
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum