Hallo allen,
Zo ik zal de titel even uitleggen, want sinds afgelopen donderdag is er bij mij dus iets veranderd.
bijna 2jr geleden heb ik mijn rode 930 turbo ingeruild op een hele mooie rode 997.2 4S, een beetje een gok want er zat een behoorlijke geschiedenis verbonden aan de 930 voor mij. Toch de beslissing toen genomen de stap te wagen en tot op heden nog werkelijk geen dag spijt van gehad!! Elke keer een feest om met de 4S op pad te gaan en wat ik al hoopte veel meer kans om ervan te genieten omdat ik de 4S veel makkelijker pak als de 930.
Met de 930 heb ik in bijna 8jr +/- 11k km gereden zelf en met de 4S in bijna 2jr al 16k km dus al veel plezier aan beleefd van de 4S!
Maar nu toch de 4S ingeruild voor wat anders, ik was al een tijdje stiekem het internet aan het afstruinen naar iets aparts wat evt de 4S zou kunnen vervangen misschien een mooie turbo of toch iets anders... Uiteindelijk bedacht dat als ik de 4S in zou ruilen dat ik dan het liefst een witte GTS zou willen omdat ik dat zo'n bijzondere uitvoering vind!
Maar die worden in Nederland maar weinig aangeboden, ik vond dat nog niet zo erg want dan kon ik rustig een beetje blijven kijken en wachten tot er wat op de markt kwam had ik besloten. Echter een GTS waar ik gelijk helemaal weg van was toen ik de foto zag kwam ineens op internet te koop bij Zuffenhaus, wat een plaatje met maar 57,5K op de teller

en helemaal zoals ik hem zelf uit zou kiezen
Dus het ging toch nog weer veel sneller als ik verwacht had, ik ben gaan kijken en dat had ik niet moeten doen....
Toen kon ik ineens niet meer zonder
Prima geholpen door Mark Zuidervaart, een erg aardige man die z'n werk voor mijn gevoel ook met passie doet
De AKK bij Car Service Visser kwam niks geks uit en de GTS heb ik dus afgelopen donderdag opgehaald!

Ik ben er heel erg blij mee, ik ga er weer lekker van genieten aankomende zomer en probeer wat meetings en leuke evenementen af te gaan met de GTS, mooie dingen om naar uit te kijken!
wellicht tot ziens,
groeten E