|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
Henri84
Porsche 911 cabrio 3.2Beringen - Belgiƫ
|
Even voorstellen
Ben Henri, 60 jaar en bezit een 911 cabrio 3.2 van 1984-ingevoerd vanuit Amerika) sinds een 3 tal jaar. Ik ga binnen enkele maanden met pensioen. Heb 3 oldtimers : Opel GT ,triupmf spitfire en Porsche 911. Ben bezig met de restauratie van de Porsche : heb motor en versnellingsbak laten reviseren . Ben momenteel zelf aan de elektrische leidingen bezig. Was echt een knoeiboel, met kapot zekeringkast, kapotte relais, heel veel afgekoppelde draden,draden die 4x verlengd zijn met 4verschillende kleuren draad en gewoond in mekaar gedraaid ( niet gesoldeerd) Zoek momenteel het elektrische bedradingsschema van de 2 buitenspiegels. De linkse heb ik aan de praat gekregen, de rechtse echter (nog) niet. Kan iemand mij een schema bezorgen ? Thx.
|
22 dec 2017 1:42 |
|
|
RuVaRoRacing 996 4S
Porsche 996 4S mk2 (2002)
|
Re: Even voorstellen
Herken de elektrische warboel van een ander project... heel veel succes en je hebt tenminste wat te doen met je pensioen zo! (Foto van je 911?)
_________________________________________ The more I learn, the less I know...
|
22 dec 2017 21:05 |
|
|
JeroenSC
ex-911 SC Targa '82, nu 996 C2CAmersfoort
|
Re: Even voorstellen
Schema kun je volgens mij hier vinden.
|
22 dec 2017 21:28 |
|