|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
albert5908
|
even voorstellen...
Hallo allemaal,
ik ben Albert, 60 jaar jong en rij al ruim 20 jaar Porsche. Begonnen met een geïmporteerde 911 SC uit de USA. De motor heb ik destijds laten reviseren bij Jos de Bock in Heythuysen, daarna de carrosserie laten spuiten. Voordat ik aan het interieur kon beginnen vloog ik ermee uit de bocht en was de auto total loss. Maar goed, de taxatiewaarde uitgekeerd gekregen en een mooie 964 cabrio aangeschaft. De volgende stap was de ultieme; een 993 Carrera 4, gekocht bij Theo Janssen in De Wijk. Zo'n 6 jaar mee gereden. Daarna een tijdje " vreemd" gegaan (Mercedes SL 500/MG TF). Sinds een jaar of 4 heb ik een Boxster S uit 2002 (de 986). Onderhoud verzorgt Frank Schmidt in Oss. 's winters gaat ie in de stalling en afgelopen week heb ik hem weer opgehaald.
Ik wil gelijk even wat voorleggen: in de Boxster zit een radio/cd speler ingebouwd; de CDR-22. Hiervan beginnen hoe langer hoe meer pixels van het display uit te vallen en ik was benieuwd of iemand een adres weet waar ik dat display kan laten repareren. Alternatief is een vervangende soortgelijke radio inbouwen, maar de vraagprijzen hiervoor zijn aan de hoge kant.
Ik hoor graag of iemand een idee heeft....
Groet vanuit Rosmalen,
Albert
|
14 apr 2020 11:51 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: even voorstellen...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
14 apr 2020 15:59 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Re: even voorstellen...
Welkom hier! Mocht je de CD-R-22 niet vervelend vinden dan wellicht toch laten maken. Taxateurs zijn erg gecharmeerd van originele onderdelen, dit werkt bij hen waardeverhogend
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
14 apr 2020 18:57 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|