|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
b.dielemans
|
Vraag
Goedendag, wij hebben een vraag. Wij hebben uit 1969 testverslagen van Porsche op de Nürburgring. Is dit iets voor een liefhebber? Dit zijn pers notificaties volgens ons.
Met vr gr E Strootman
|
12 sep 2020 18:26 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
Re: Vraag
En die stel je kosteloos beschikbaar? Anders lijkt het verdacht veel op een advertentie
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
12 sep 2020 18:32 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Welkom E. Strootman, vertel ons eens meer over jezelf en je Porsche (wens)
Er zijn vast liefhebber voor je test verslagen, maar zoals Marco al aangaf, als je er geld voor willen moet je netjes wachten totdat je een te koop topic mag openen.
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
12 sep 2020 19:10 |
|
|
b.dielemans
|
Beste Marco en Johann Bedankt voor jullie reactie. Ik heb ze ( nog ) niet te koop maar we weten niet of het bewaarwaardig of prullebakwaardig is. Daarom de vraag hier geplaatst. Ik wil niemand passeren en zeker geen misbruik maken van dit forum. Dit forum kwam ik als eerste tegen en vandaar dat ik hier terecht ben gekomen. Met vriendelijke groet, Elleke
|
15 sep 2020 7:21 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Ik heb je een PB gestuurd.
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
15 sep 2020 13:20 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|
|
|