Absolute petrolhead. Ongelooflijk veel Alfa’s gehad en deze door geldgebrek altijd volledig zelf gerepareerd en onderhouden. Daarna overgestapt naar Mercedes wat een grote fout was, daarna gelukkig weer Alfa en als liefhebbersauto heb ik in 2013 een Ferrari gekocht die ik nog steeds bezit maar vrijwel nooit rij. Toen nog 2 Maserati’s gehad en momenteel geëindigd bij Tesla.. Topauto en met 824 pk niet bij te houden maar er zit nul komma nul ziel in. Altijd een zwak gehad voor de mooiste Porsche in mijn ogen, de 944 Turbo Cup en deze staat sinds kort dan ook in mijn garage. Nu ben ik op zoek naar een mooie 2e Turbo waar ik frequenter mee kan rijden, met name ook als het wat minder weer is.
Al met al hoop ik mede eigenaren te vinden die weten wat schroeven is en hun kennis willen delen. Naast ondernemen vind ik zelf de handen uit de mouwen steken het leukst aan het hebben van oudere auto’s en hoewel ik Ferrari en alfa’s door en door ken is Porsche helemaal nieuw voor me.
Hartelijke groet,
Bram
11 nov 2020 1:25
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Re: Nieuw op dit forum
Welkom Bram ! Graag zien we foto's van de garagequeen die je bezit
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum