Even voorstellen: Eric met Porsche Boxster 986
Goedendag,
Ik ben dus Eric, eigenlijk was ik opzoek naar de vervanger van een daily driver(BMW) en bij toeval, na maanden het internet afstruinen voor de vervanger, tegen deze Porsche aangelopen. Dus sinds ongeveer 2 maandjes in bezit van een Boxster 986 2.7L.
Uiteraard eerst even met vrouwlief besproken om i.p.v. de auto te vervangen de Porsche erbij te nemen. Ze was meteen om, misschien nog enthousiaster dan ik na het zien van de foto's, dus dat was kat in het bakkie.
In principe wil ik aan deze auto niet sleutelen. Vroeger wel veel aan auto's gesleuteld maar dan van het kleinste voormaat. Helaas hebben die autootjes veel last van roest en is de elektronica van "the prince of darkness" (LUCAS). Ik merk wel dat ik erg vaak in de techniek sectie van het forum zit te neuzen. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan zal ik dan maar zeggen.
Over het algemeen ben ik zeer tevreden over de aankoop. Zeker wat betreft performance en wegligging. Ook looks staan me aan, al ben ik nog niet aan uit wat ik van de luchtinlaten moet vinden.
Wellicht zien elkaar eens tijdens een rit of treffen als dit weer mogelijk is, groet Eric.