Fijne jaarwisseling allemaal!
Ik ben al een tijdje als lurker actief geweest op dit forum, maar sinds afgelopen september dan toch eindelijk eigenaar van mijn eerste P. Het kwam er helaas niet eerder van om mij hier officieel voor te stellen, maar dan nu toch. Het betreft een zilveren 996.1 (C2) uit 2000 met ~160k op de klok.
Een paar bijzonderheden: Er zit een Carnewal uitlaat onder (erg blij mee!), sportstoelen, het driespaaks sportstuur, schuif/kanteldak, alcantara hemel en (bah!) de ruitenwisser achterop. Ik heb er zelf nog niets aan gedaan, behalve het bluetooth kitje (achter de radio ingebouwd). Ik was eerst op zoek naar een .2 met voorkeur voor 4S maar met deze opties en de bijzonder goede optische staat, ben ik na een proefrit als een blok voor dit exemplaar gevallen. Nog geen moment spijt.
Ik houd zelf erg van licht bepakt reizen, dus ik moet zeggen dat ik er met mijn gezin (ook voor enkele wat kortere vakanties) van twee jonge kinderen prima mee uit kom. Zij zitten prinsheerlijk achterin en de bagage past met gemak achter de achterstoeltjes en in de frunk. Fun fact: we hebben er al eens voor een ritje van 10 minuten van het station naar huis in gezeten met drie volwassenen en 5(!) kinderen. Dat was alles behalve comfortabel, maar ik vond het best een prestatie.