Even voorstellen… 996 C4S
Beste Allen,
Na een tijdje passief het PF gevolgd te hebben, heb ik afgelopen week na lang zoeken mijn ‘nieuwe’ 996 4CS gevonden en gekocht. Precies de spec die ik zocht: midnight blue, licht interieur, 93dkm, 2003 en vele opties (Xenon, Bose, PDC, dakje etcetc). Volledige historie t/m afleverbewijs in 2003! Wil op korte termijn nog een PCCM+ inbouwen en glas coating laten aanbrengen. Verder wil ik de auto zoveel mogelijk origineel houden.
Het verhaal is dat ik voor de kerst ook een andere 996.2 C2 heb gekocht
. Seal grey, Tip, Turbo look velgen, 2001, 124dkm (met een nieuwe motor na 75dkm, dus feitelijk maar 50dkm gelopen) met vele opties zoals Turbo stoelen, Bose, dakje, PDC etc bij Paul Geeris. Was voornemens om deze de komende periode te rijden totdat ik mijn ‘droomspec’ zou vinden, dus heb meteen ook PCCM+ en nieuwe winterbanden laten installeren. Had alleen niet verwacht dat ik mijn ideale spec zo snel zou vinden. Needless to say dat deze overbodig is geworden, dus deze ben ik ook voornemens om deze 996.2 te verkopen. Voor de serieuze koper, contacteer mij gerust en ik kan wat foto’s sturen
PF is tot dusver een zeer nuttig informatiekanaal voor mij, dank hiervoor!