Opnieuw Voorstellen... :)
Na in 2013 met pijn in mijn hart de 993 Cabrio te hebben moeten verkopen eindelijk weer in het bezit van een Porker....
Mijn zoektocht was de laatste 2.5 jaar vooral gericht op een SC of 3.2 (Miste mijn 3.2 toch wel na verkoop,lang lang geleden) maar door de steeds maar toenemende prijzen, kon ik er niet meer tegen sparen. Elk jaar dat ik mijn budget wat kon verhogen, deed de prijs dat ook... ( ook steeds wel met een scheef oog gekeken naar een 997 )
Om een lang verhaal kort te houden na vele teleurstellende 3.2's / SC's te hebben bekeken gereden waar de prijzen dan ook nog eens niet om liegen waren de prijzen intussen op een niveau beland die voor mij niet meer acceptabel zijn... Daardoor heb ik de zoektocht meer gericht op een 997 en is uiteindelijk een Nachtblauwe 997S uit 2004 geworden.
Normaliter heb ik altijd Porsche's targa of Cabrio gehad maar gezien ik in de Porscheloze periode een hele mooie E30 Cabrio aan heb geschaft waar ik erg veel plezier aan beleef is de Porsche dit keer een Coupe geworden (Met schuifdakje)...
De 997 is natuurlijk een heel andere auto en heb nog niet veel kilometers kunnen maken vanwege mijn verblijf in andere oorden maar hoop binnenkort vele kilometers bij te gaan schrijven....
Wat me in dit korte tijdje wel direct opvalt na wat leuke plekjes op te zoeken om te rijden is, dat het echt een kart is op rails en weet nog niet echt waar de limiet ligt...
Ben ook nog steeds wat voorzichtig met de sprong in vermogen en langere tijd zonder echt veel vermogen te hebben gereden....