Voorstellen: 911 991.2 Carrera T
Hierbij wil ik mijzelf en mijn auto even voorstellen.
Altijd autofiel geweest, met name in de VAG hoek hieronder kort lijstje van geschiedenis:
- Golf V GTI (rood)
- Golf V GTI (zwart)
- Audi S4 Avant V8
- Audi S5 Coupe V8
- Mercedes C63 AMG
- Audi RS6 C6 V10
- Audi A7 3.0 TFSI
- Jaguar F-Type R AWD
- Audi S7
- Audi S6
- Porsche Panamera E-Hybrid
Daarnaast als lease auto's (gehad):
- Golf VI
- Audi A4
- BMW iX3
En nu naast de elektrische BMW iX3 een Porsche 911 Carrera T om te compenseren voor de iX3
Op dit forum hoef ik denk ik niet uit te leggen wat de "T" is dus hierbij alleen de extra's die er op zitten/anders zijn:
- PCCB ofwel Porsche Carbon Ceramic Brakes; ook vrij weinig gekozen op de T, maar die zijn echt echt geweldig goed
- Full Alcantara / Leer (met gele sticksels) interieur. Stuur, schakelpook, ABC stijlen, zonneschermen en dak zijn in alcantara alle sierlijsten, deurpanelen, stoelen is full leather. Dit had niet persé gehoeven, de T heeft normaal de kenmerkende stoffen streep bekleding, echter dit maakt hem wel extra chique in mijn ogen.
- Full led koplampen, dit is blijkbaar een optie geweest die zelden is aangevinkt, bijna alle andere "T"'s hebben dus vaak xenon koplampen met van die lelijke koplampsproeiers op de bovenkant van de voorbumper.
- Achterbank = niet standaard (maar kostenloos toe te voegen)
- Navigatie = niet standaard (maar kostenloos toe te voegen)
- keyless entry
- Bose systeem
- Sport Chrono Plus
- Stuurwielverwarming
Hierbij wat foto's nadat ik deze kerst vakantie hem eens een goede detail beurt heb gegeven, zowel exterieur als interieur.