Hallo allemaal,
Stiekem kijk ik hier al een tijdje rond maar was er nog nooit aan toe gekomen om voor te stellen. Ik ben Niels, 33 jaar en kom uit het mooie Zeeuwse land.
Zoals voor veel mannen is het hebben van een Porsche een jongensdroom voor mij. Na wat geluk met de verkoop van een woning was het dan eindelijk zover, ik kon de zoektocht naar m'n eerste Porsche starten! Na lang onderzoek, wikken en wegen kwam er een 987.1 Boxster S in een configuratie die ik graag wilde. Als bonus bleek er naast een hoop onderhoud ook al een Carnewal uitlaatmodificatie gedaan wat voor extra plezier zorgde natuurlijk
Uiteindelijk hebben we naast onderhoud ook nog een PCCM plus systeem ingebouwd en een hoop andere punten aangepakt zoals bijvoorbeeld de aircoknoppen en het stuur opnieuw laten bekleden. Dit maakt dat de Boxster er ondanks zijn leeftijd en ruim 160.000km nog heel erg netjes uitziet
Uiteraard hebben we de Porsche natuurlijk niet alleen om naar te kijken maar ook vooral om ervan te genieten! We hebben een aantal mooie trips gemaakt door de Dolomieten, Alpen en vorige maand in Wales.
Na anderhalf jaar veel plezier met de Boxster is het voor ons nu tijd geworden om afscheid te nemen van de Boxster. De reden hiervoor is gelukkig erg leuk want inmiddels staat er een 991.1 te dringen om de plaats van de Boxster in de garage over te nemen. Ik hoop hier op het forum ook veel informatie over de 991.1 te vinden maar ik heb al gezien dat er aardig wat te vinden is.
Hopelijk eens tot ziens!