Maar ff voorstellen....
Zoals voor veel jonge jongens was ook mijn jongensdroom ooit een 911 te bezitten. Voor velen zal het wellicht een droom blijven en daarom voel ik me bevoorrecht dat ik me de trotse eigenaar van een 991 mag noemen! Sinds 31-5 staat er een Carrera S uit 2012 op mijn naam. Mijn eerste P dus!
Kort over mezelf: geboren en getogen in Utrecht en inmiddels al enige jaren woonachtig in de provincie, zoals ze dat noemen.... Getrouwd met Anne en vader van 3 jongens waarvan de oudste 2 op zichzelf wonen. Ik hou van snelle auto's (duh), maar pas echt voor snelle auto's gegaan zo'n 5 jaar geleden. Daarvoor was het vooral functioneel!
Vroeger met gekietelde kevers gespeeld totdat de kids groter werden en de prioriteiten anders werden. Nu de kids minder aandacht nodig hebben, was er tijd om mn oude hobby weer op te pakken: circuit rijden. Hier gebruik ik een Mini R53 JCW voor die redelijk is aangepast om diverse trackdays te kunnen rijden.
Hoop hier enige kennis op te kunnen doen mbt Porsches in het algemeen, onderhoud en ander sleutelwerk in het bijzonder, maar ook enige gezelligheid te vinden. Ben ook fan van meetings namelijk en/of een mooie rit met enige regelmaat! Het PUUR-treffen zal de 1e zijn....
[img]83101[/img]
PS. Zal de 911 beetje bij beetje toch meer eigen gaan maken. Eerst maar eens kilometers maken en genieten!
Grtz, Reynoud.