Het is blijkbaar de etiquette om jezelf hier voor te stellen, dus dat doe ik dan maar
Ik ben Hendri, 52 jaar oud en ik woon in Almen (tussen Zutphen en Lochem). Ik was getrouwd, maar mijn vrouw is helaas afgelopen april overleden. Onze twee volwassen (studerende) kinderen wonen nog thuis, maar die zullen nog wel uitvliegen ergens de komende jaren...
Ben besmet geraakt met het roadster-virus doordat ik de beschikking kreeg over een Mazda MX-5 die bij ons gestald stond. Die gaat echter weer terug naar de eigenaar, en ik wist dat ik het open rijden zou gaan missen! Ben eigenlijk een Volvo adept (ook te zien op de foto van ons wagenpark...), maar een testrit in een Volvo C70 cabrio gaf mij niet het rijplezier dat de MX-5 wel gaf. In het kader van 'genieten nu het nog kan', dan maar de overtreffende trap van een roadster gekocht, een Porsche Boxster 987 uit 2005! In het verleden samen met mijn vrouw ook al eens naar een Boxster gekeken, maar nooit concreet gemaakt. Moest er nu toch maar van komen...
Wat een geweldige auto is dat zeg! Heb hem nog geen week, maar denk dat die glimlach op mijn gezicht nog wel even blijft...
Hobby's:
- Autoliefhebber in het algemeen (inclusief zelf wat sleutelen)
- Motorrijden (heb ook nog 2 motoren...)
- Drummen
- Zeilen. Ben moderator/bestuurslid van Zeilersforum.nl. Er zijn vast wel meer Porsche-rijders die ook zeilen hier
Werk (weinig tijd voor met al die hobby's):
- Ik werk als Product Manager bij dé fabrikant van zoutstrooiers in Nederland.