Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 13:39

Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Nieuw in de Porsche familie 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Nieuw in de Porsche familie
Na 26 jaar Saab nu een Boxter S uit 2009 aangeschaft. Omdat ik in Venlo woon is Duitsland voor mij heel dichtbij dus daar een mooie gevonden en vandaag op kenteken gezet. Goed en zorgvuldig onderhoud maar het donkerbruine leer heeft wat aandacht nodig. Verder mis ik cruisecontrol en een setje wintervelgen moet er ook nog komen.
Waar vind ik de code van de interieur-kleur en is cruiscontre plug&play als ik zo’n extra stokje aan het stuur koop?

02 okt 2024 19:30
Profiel
PorscheForum Rakker
997.1 Carrera
MRDH
Bericht Re: Nieuw in de Porsche familie
De code van de interieur kleur staat op de sticker met de optiecodes.

Cruise control is inderdaad plug & play (in ieder geval bij een 997.1, maar ik verwacht dat het bij een 987 niet anders is) maar moet wel in PIWIS geactiveerd worden. Voor de 997.1 heeft Porsche een set incl. schroeven en andere afdekking van de stuurkolom.

02 okt 2024 19:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Welkom en goede vraag (en dank voor antwoord) over de cruise controle; staat ook op mijn verlanglijstje voor mijn 987.2S

03 okt 2024 23:35
Profiel
PorscheForum Rakker
'05 Porsche 997 Carrera S cab, '03 Supercharged BMW Z4 3.0i cab en de '14 gezinspukkel.
Op de boerderie (bij Den Bosch)
Welkom Bart, geniet ervan!

Raar dat nog niemand dat gezegd heeft, maar we zijn hier ook gek op foto's. :wink: Uitleg over het plaatsen vind je zo met de zoekfunctie: of met een [img] link naar bijvoorbeeld Flickr, of door ze eerst hier in je eigen album te zetten.

Ps. nu helemaal geen Saab meer?

04 okt 2024 8:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Welkom :!:

Als je even de zoekfunctie op het forum gebruikt, dan vind je genoeg uitleg hoe je foto's kunt plaatsen. In het kort zijn er 2 manieren foto's te plaatsen:
1. Je plaatst foto's in "Jouw eigen album" hier op het forum. Iedere foto krijgt een uniek 5 cijferig nummer (getal achter het hekje #). Dit nummer plaats je tussen album-tags (gebruik daarvoor de album-knop in de balk). Dat ziet er dan zo uit:
Code:
[album]12345[/album] [album]78910[/album]

2. Je plaatst foto's op een openbare site zoals imgbb. Iedere foto heeft een unieke url (het adres vanaf https.... t/m ...jpg). Dit adres plaats je per foto tussen IMG-tags (gebruik daarvoor de IMG-knop in de balk). Dat ziet er dan zo uit:
Code:
[img]https://www.website.nl/fotos/foto01.jpg[/img] [img]https://www.website.nl/fotos/foto02.jpg[/img]

Let bij het plaatsen van foto's erop dat je achter elkaar zet met hooguit een spatie ertussen en niet iedere foto op een nieuwe regel. We houden hier niet van lange berichten waarbij je veel moet scrollen :wink: Succes!

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."

04 okt 2024 9:36
Profiel
PorscheForum Rookie
981 Boxster 2.7
Loenhout
Welkom, zelf ook 3 Saabs gehad de laatste 18 jaar en ondertussen al 8 jaar een boxster. Goede keuze, geeft veel plezier.

04 okt 2024 13:28
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 6 berichten ]